مرجع خبری رئال مادرید : کریستیانو رونالدو چهارشنبه مدت محرومیت خود را پس از حرکت خشن مقابل ادیمار خواهد فهمید. این بازیکن قرار است که بین یک تا چهار جلسه محروم شود. چهار بازی آینده رئال مقابل سوسیه داد ، سویا ، اتلتیکو مادرید و دپورتیوو لاکرونیا خواهد بود.
در گزارش داوری فقط ضربه خشن او به ادیمار ذکر شده و ضربه اش به صورت کرسپو مورد توجه قرار نگرفته است. کوردوبا شکایتی در این باره نداشته است و ادیمار که مورد ضربه قرار گرفته ، گفته که مشکلی جدی نیست.
رئال مادرید تا فردا ظهر فرصت دارد تا دفاعیه های خود را در اختیار کمیته مسابقات ارائه بدهد. سال گذشته البته دفاعیه های رئال در مورد برخورد رونالدو با گورپگی هیچ تاثیری نداشت. پس از اعلام رای محرومیت رونالدو، رئال مادرید ده روز فرصت دارد تا درخواست فرجام خواهی بدهد. رئال در صورتی که محرومیت او بیش از دو جلسه باشد می تواند با درخواست فرجام خواهی، محرومیت وی را به حالت تعلیق در بیاورد و او را به دربی برساند.

آخرین نمونه های مشابه
داوید ناوارو (لوانته): هفته 19 . ولاسکو کاربایو او را به علت ضربه زدن به صورت پلگرین وقتی توپ در جریان بازی بود اخراج کرد. او دو جلسه محروم شد.
الکسیس (ختافه): هفته 9. او به صورت مانژوکیچ ضربه زد. ملرو، داور بازی در گزارش نوشت :” ضربه به صورت با نیروی بیش از حد در حالی که توپ در جریان بازی بود اما این حرکت ربطی به بازی نداشت.” او چهار جلسه محروم شد.
اولی داویلا (تنه ریف): مقابل یاگوسترا کارت ققرمز گرفت. او لگد خشنی به حریف زد در حالی که توپ از صحنه دور بود. دو بازی محرومیت در نظر گرفته شد.
رودریگو (والنسیا): در مقابل رایو در کوپا اخراج شد چرا که به گفته داور در حالی که توپ در جریان بازی اما دور از صحنه بود به حریف لگد زد. او دو جلسه محروم شد.”
نائوزت ( لاس پالماس): پینیرو کرسپو در دقیقه 72 او را در بازی مقابل ساراگوسا به علت لگد زدن به حریف در زمانی که توپ در جریان بازی اما دور از صحنه بود اخراج شد. دو جلسه محروم شد.
دودا (مالاگا) : در هفته 29 فصل قبل به علت خطای خشن روی رافینیا اخراج شد. خیل مانزانو در گزارش خود نوشت که این صحنه از جریان بازی دور بوده است و این بازیکن چهار جلسه محروم شد.

نظر متفاوت پیشکسوتان داوری
اوریزار آزپیتارته (آس):” باید چهار جلسه محروم شود”
“محرومیت رونالدو با توجه به گزارش داوری بین دو تا چهار جلسه متغیر خواهد بود. در گزارش ذکر نشده که توپ دور از این صحنه بوده است و اگر کمیته مسابقا ت آن را خشونت بداند احتمال محرومیت چهار جلسه ای وجود دارد که از نظر من گزینه درستی است چرا که او در خارج از جریان بازی به حریف لگد زده است.”
دائودان ایبانیز (کادنا سر):” مسابقات باید با دقت تصمیم بگیرد”
“نمی دانم بر اساس گزارش داوری چند جلسه محرومیت اعمال می شود و نمی توانم نظری بدهم. اما با توجه به موارد دیگر ، دو تا سه جلسه محرومیت اعمال می شود. شخصا دوست ندارم که عدیی را مشخص کنم اما مسلما کمیته مسابقات سعی می کند تصمیم سختگیرانه ای بگیرد.”
لوزا (رادیو اوندا سرو):”با توجه به گزارش ، شاید چهار جلسه محروم شود”
“با توجه قوانین این یک لگد بدون خونت بود. این صحنه از جریان بازی دور بود چرا که توپ به سمت دروازه بان می رفت. بدین ترتیب از بین چهار تا 12 جلسه محرومیت چهار جلسه ای عادلانه تر است اما گذشته می گوید که کمیته رای به محرومیت دو جلسه ای می دهد.”
ایتورالده گونزالس (رادیو ملی اسپانیا):” حرکت خشنی بود”
“کلید در جمله دوم گزارش هرناندز هرناندز است :” توپ از جریان بازی دور بود”اگر توپ نزدیک به جریان بازی بود خشونت دانسته می شد اما داور فناریایی یک برخورد خشنت را گزارش نکرده است. چند بازی محروم می شود ؟ باید دید که کمیته مسابقات چه تصمیمی می گیرد”
راموس مارکوس (چیرینگیتو):” یک بازی بس است”
“برای من این صحنه مشخص است و بحث دیگری وجود ندارد. کریستیانو لگد زد و اخراج شد. به همین خاطر یک جلسه محرومیت کافی است. او نه خشونت بیش از حد داشت و نه به حریف ضربه زد. خشونتی در کار نبود. یک جلسه محرومیت کافی است.”
پرز سانچز (کوپه):”دو تا چهار جلسه محرومیت”
“کمیته مسابقات کار مشکلی دارد. گزارش هرناندز هرناندز باعث می شود این محرومی بین دو تا چهار جلسه باشد. باید دید که کمیته مسابقات آن را یک صحنه خطرناک در نظر می گیرد یا نه. موارد اخیر محرومیت چهار جلسه ای را نشان می دهند.”
رافا گررو (مارکا):”دو جلسه محرومیت صحیح است”
“بر اساس گزارش محرومیت باید دو جلسه باشد. در گزارش کلمه خشونت ذکر نشده است و درست است چرا که خشونتی در کار نبود. داور باید آن چه که دید را گزارش می کرد. کریستیانو پس از بازی عذرخواهی کرد و این به سود اوست.”