مرجع خبری رئال مادرید : آنچلوتی به دنبال کشف بهترین راهکار در غیاب رونالدوست . مربی ایتالیایی گزینه های مختلفی را زیر نظر دارد اما بهترین گزینه 2-4-4 است. در حالی که مثلث بی بی سی کامل نمی شود به نظر می رسد که مقابل سوسیه داد بیل و بنزما در خط حمله باشند و چهار هافبک پشت سرشان قرار بگیرند.

آنچلوتی ر نظر دارد که از ایارامندی در خط هافبک در کنار خامس رودریگز و تونی کروس استفاده کند اما یک هافبک کم خواهد داشت. مقابل کوردوبا این خد یرا بود که جای بازیکن پرتغالی را گرفت و عملکرد بی کیفیتی داشت. او شانس زیادی برای فیکس شدن قمابل سوسیه داد دارد. گزینه دیگر ایارامندی است که این هفته در مورد پیوستن به اتلتیک بیلبائو تصمیم می گیرد. سومین گزینه نیز لوکاس سیلواست که به تازگی به تیم ملحق شده است.

گزینه دیگر استفاده از سه مهاجم است که خسه رودریگز و چیچاریتو می توانند گزینه ها باشند اما اولی به هیچ وجه سطح کیفی جالبی نداشته و دومی نیز مورد اعتماد آنچلوتی نیست.

رئال در این فصل تنها بازی خود را در غیاب رونالدو مقابل سوسیه داد باخت اما سال گذشته فینال کوپا مقابل بارسا را در غیاب ستاره پرتغالی با پیروزی پشت سر گذاشت. رئال در یک سال و نیم اخیر در 13 بازی بدون رونالدو ده برد، یک شکست و دو تساوی کسب کرده است. دو شکست مقابل سلتا در لالیگا و مقابل بورسیا دورتموند در چمپیونزلیگ بودند.

رئال امسال چهار بازی با سیستم 2-4-4 بازی کرده است که در همه آنها بیل حضور نداشت و هر چهار تا را شامل ال کلاسیکوی برنابئو با پیروزی پشت سر گذاشت.