مرجع خبری رئال مادرید : مارتین اودگارد، پدیده نروژی که هفته گذشته به رئال پیوست گفت که دلیل پیوستنش به رئال مسائل ورزشی بوده است.

اودگارد که برای وداع با باشگاه اشتورم گادست در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرده بود اظهار داشت :” در مورد بحث مالی پاسخی نمی دهم. این بحث مورد نظر نیست. از دیدگاه ورزشی این بهترین انتخاب برای من بود.”

این بازیکن با استعداد 16 ساله در ادامه گفت که پیوستنش به رئال ” یک پروسه” بده و به صورت ناگهانی رخ نداده است. وی قرار است که درتیم رزروهای رئال بازی کند، تیمی که هدایتش را زیدان به عهده دارد. اودگارد اظهار داشت :” زیدان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ است که حضورش قطعا در تصمیم من تاثیرگذار بود. می توانم پیشرفت زیادی داشته باشم. برای اولین بازیم در تیم اصلی رئال استرس زیادی ندارم.”

اودگارد گفت که سال گذشته برای او ” فوق واقعی ” پیش رفته است و افزود:” می دانستم که این اتفاق امکان پذیر است اما همه چیز خیلی سریع پیش رفت و هرگز تصور نمی کردم که این قدر سریع این روند پیش برود. مشکلی با فشارها ندارم و کمی اسپانیایی در زمان حضور در مدرسه یادگرفته ام.”

یاستین فلو، مدیر ورزشی اشتورم گادست نیز گفت که افتخار می کند که این بازیکن جوان در باشگاهش توپ زده و برای او در آینده آرزوی موفقیت کرد.