مرجع خبری رئال مادرید : لوکاس سیلوا در محله کوچک بوم خسوس گویاس در روز 16 فوریه 1993 متولد شده و پسر کوچک یک خانواده متواضع است. والدینش آنا ماریا (معلم) و میگل ویرا (مهندس کشاورزی) به او افتخار می کنند. از 14 سالگی از خانه بیرون آمد تا به رویایش برسد و به آکادمی کروزیرو ملحق شد. او از خانواده دوری کرد و پخته تر شد. نسبت به کودکان همسن خودش خیلی پخته تر بود و علیرغم دوری از خانواده همیشه برترین بود. لوکاس به برادرش کمک کرد تا لیسانس حقوق بگیرد. بازیکن رئال تمایل زیادی به جحلب توجهات ندارد. او آرام است و اهل خالکوبی هم نیست.

شخصیت او را در برزیل با کاکا مقایسه می کنند که او نیز همیشه آرام و بی صدا بود. حق تبلیغات او در اختیار استیو کالزادا، مدیر بازاریابی سابق بارساست که با مسی ، رونی یا آگوئرو نیز همکاری می کند. نکته جالب این جاست که او پیشنهاد تبلیغ یک شرکت آبجو را رد کرده چرا که خود را یک الگوی ورزشی می داند و چنین کاری را منطقی نمی بیند.

لوکاس در فیس بوک در مورد صرفه جویی آب برای هوادارانش پیغام فرستاده است. او به عنوان خوشتیپ ترین بازیکن کروزیرو شناخته می شود و به همین خاطر در میان خانم ها نیز محبوبیت زیادی داشته است. همیشه با هواداران خوش برخورد بوده است و هواداران ویژه خودش را دارد.