مرجع خبری رئال مادرید : لوکاس سیلوا پس از پیوستن به رئال در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

معرفی خودش :” بازیکنی بسیار تکنیکی هستم اما همیشه جایگاهم را حفظ می کنم. به خوبی با توپ کار می کنم و پاسهای بلند خوبی می دهم درون زمین سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم و تعادل را درون زمین حفظ کنم.”

پرز :” اولین کسی بود که با هم در تماس بودیم و استقبال خیلی خوبی از من داشت. اعتماد او را حس کردم و سعی می کنم که درون زمین با ارائه بهترین عملکردم پاسخ این اعتماد را بدهم.”

شرایط بدنی خودش :” یک هفته پیش فصل داشتم. کار بدنی خیلی زیادی انجام دادم. 80 درصد آماده هستم. کاملا آماده ام تا هر چه زودتر برای رئال مادرید بازی کنم. از همین امشب در تمرینات حضور می یابم. حضور در رئال یک رویاست.”

بازیکنان :”افتخار بزرگی است که در کنار بازیکنان بزرگی مثل کروس کار کنم. مدتهاست که شرایطشان را دنبال می کنم. مدتهاست که طرفدار رئال هستم. بازیکنان برزیلی آنها را خیلی دوست دارم : رونالدو، روبرتو کارلوس، باپتیستا و … هنوز با بازیکنان و مربی صحبتی نکرده ام اما فکر می کنم که مارسلو کمکم خواهد کرد. می خواهم راه کروس را ادامه بدهم وچه بسا در کنار او بازی کردم.”

باشگاه جدید :” می دانم که رئال مادرید چه اهمتیی دارد. جامهای زیادی پیش روی ما خواهد بود و احساسات زیادی نسبت به این قضیه دارم. باشگاه های دیگری هم مرا می خواستند اما همیشه رویایم پیوستن به رئال مادرید بود.”

حضور در استادیوم رئال :” وقتی وارد چمن برنابئو شدم شکممن یخ کرد اما آماده هستم. مسلما شرایط در جریان بازیها متفاوت خواهد بود.”

فیکس شدن در کوتاه مدت :” نمی دانم. با مربی صحبت کردم اما مسائل قابل بحثی وجود ندارد. باید بهترین عملکردم را داشته باشم.”

بازیهای امسال :”برخی بازیهای تیم را دیدم. تیم روبراه و صدرنشین است و سعی می کنم کمک کنم.”

عکس گرفتن با ده جام :” می دانم که همه جامها مهم هستند و سعی می کنم که نام خود را در تاریخ باشگاه صحبت کنم.”

شایعات در مورد عدم قطعیت قرارداد:” حرفهای زیادی زده شد اما آرام بودم. به بازی در کروزیرو ادامه می دهم و سعی می کنم بهترین عملکردم را داشته باشم. از تعطیلات بر گشت، مذاکرات را از سر گرفتم و امیدوار بودم که همه چیز خوب پیش برود.”

بازیکنان اهل آمریکای جنوبی:” فوتبال آمریکای لاتین روی دور است. بازیکنان سطح بالایی دارند و تیمهای اروپایی هم این را می دانند.”