مرجع خبري رئال مادريد : ایکر کاسیاس احتمال پیوستن به لیگ آمریکا در زمان جدایی از رئال مادرید را رد نکرد. امسال بازیکنانی مثل داوید ویا، لمپارد، کاکا ، رائول و جووینکو اعلام کرده اند که به زودی به لیگ فوتبال آمریکا ملحق می شوند.

کاپیتان رئال مادرید اظهار داشت :” نمی توانم رئال را ترک کنم و به باشگاهی بروم که با این تیم در رقابت است. بهترین گزینه این است که چالشی جدید و متفاوت را مثل فوتبال آمریکا تجربه کنم.”

سن ایکر که با وال استریت ژورنال مصاحبه می کرد اظهار داشت :” مسلما دوست دارم که در آینده فوتبال متفاوتی را تجربه کنم و شرایطی که با رئال مادرید در تفاوت است تا را حس کنم.”

کاسیاس از ده سالگی در رئال مادرید بوده است و تا سال 2017 با باشگاه قرارداد دارد. وی در مورد نیمکت نشینی سختی که در سالهای اخیر تجربه کرده است اظهار داشت :” یک سال و نیم سخت را داشتم و فقط اطرافیانم رنج و خوشحالی هایم را درک می کردند. در این مدت از نظر ذهنی فشار زیادی را تحمل کردم و حالا به برخی چیزها اهمیت بیشتری می دهم. قبلا سالی 40-50 بازی اهنجام می دادم اما در آن زمان نقشی فرعی پیدا کرده بودم. باید درک می کردم که یک هم تیمی دیگر بازی می کند و باید منتظر فرصتم بمانم. اگر ناراحت می شدم بیشتر آسیب می دیدم اما سعی کردم که نیرومند باشم و در نهایت آن چه که می خواستم را بدست آوردم.”

کاپیتان رئال در مورد قهرمانی اروپا گفت :” بردن دسیما یک فشار بزرگ را از روی دوشمان برداشت چرا که دوازده سال آن را نبردیم. در مرحله مشکلی قرار داشتیم. حالا می خواهیم دوباره قهرمان اروپا شویم اما آسان نیست.”