مرجع خبری رئال مادرید : دیروز جلسه ای اضطراری میان کادر پزشکی و اعضای رئال برگزار شد. کل تیم شامل آنچلوتی با کادر پزشکی به سرپرستی خسوس اولمو دیدار کردند تا اختلافات قدیمی را حل کنند.

ریشه اصلی این اختلاف جایی بود که خسوس اولمو، پزشکی که رفاقت نزدیکی با پرز دارد جای کارلوس دایز را به عنوان مسئول کادر پزشکی باشگاه گرفت. برخی بزرگان تیم به خصوص راموس با تصمیمات اولمو مخالف نبودند. این اختلافات به جایی رسید که پدرو چوئکا، بدنسازی باشگاه که بازیکنان رفاقت نزدیکی با او داشتند و 20 سال در تیم فعالیت می کرد، اخراج شد. برخی از قدیمی ها از این تصمیم خشمگین شدند و درخواست بازگشت چوئکا را دادند.

علت دلخوری اولمو از چوئکا مربوط به جام باشگاه های جهان است. اولمو با حضور راموس در فینال جام باشگاه های جهان مخالف بود اما چوئکا با استفاده از درمان های ویژه خود او را به این بازی رساند.

رونالدو و راموس دیروز به بازگشت چوئکا اصرار وریزدند. آنچلوتی دیروز درخواست کرد که این غائله تا پایان فصل خاتمه یابد و پس از آن تصمیم گیری شود.

اولمو از دوستان نزدیک پرز است. او همان کسی است که افتضاحی مثل وودگیت را رقم زد و برای پیوستن این بازیکن کاملا مصدوم انگلیسی به باشگاه چراغ سبز نشان داد.