مرجع خبري رئال مادريد : آمار افت رونالدو را در سال 2015 تائید می کنند و این را به هیچ وجه نمی توان انکار کرد. از زمان سفر به مراکش برای جام باشگاه های جهان افت او مشهود است.

خستگی و مشکلات روحی به خاطر زندگی شخصی مزید بر علت شده است تا رونالدو دچار افتی مفرط شود. حالا رسیدن به رکورد 50 گل مسی در یک فصل لالیگا برای او دور از دسترس به نظر می رسد چرا که دو بازی هم محروم شده است.

رونالدو پس از کسب توپ طلا در سه بازی سه گل زد اما عملکردش کاملا افت کرده است. دو گل مقابل ختافه زد و یک گل هم به اتلتیکو.

رونالدو پس از هر سه توپ طلایش چند هفته ای افت کرده بود. در فصل 09-2008 در یونایتد نیز این اتفاق رخ داده بود. او پس از کسب توپ طلا در ده بازی پیاپی گل نزد. او در آن سال پیش از کسب توپ طلا میانگین 0.53 گل در هر بازی را داشت و پس از کسب جایزه میانگینش 0.17 گل بود.

رونالدو سال گذشته هم پیش از کسب توپ طلا میانگین 1.21 گل در هر بازی را داشت که به مرور افت کرد و در هشت بازی بعدش میانگین 0.63 گل در هر بازی را داشت. حالا باید دید که او در ادامه چه می کند. پس از پایان محرومیتش باید مقابل اتلتیکو در کالدرون و مقابل دپورتیوو در برنابئو بازی کند.