مرجع خبري رئال مادريد : کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل سوسیه داد شرکت کرد.

لوکاس سیلوا :” آماده است. در لیست قرار می گیرد. در بهترین سطحش نیست اما احتمال دارد که دقایقی بازی کند.”

تغییر سیستم :” پست خامس کمی جلوتر کشیده می شود و بدین ترتیب قرار است که با سیستم 2-4-4 دفاع و با سیستم 3-3-4 حمله کنیم. بیل در سمت چپ بازی می کند و خامس در سمت راست.”

ایارامندی:”فیکس خواهد بود. از او نخواستیم که بماند. از اتلتیک بیلبائو پیشنهاد داشت اما در این جا خوشحال و راحت است. هم من و هم باشگاه از ایارا ، حرفه ای گری و جدیتش رضایت داریم.”

رونالدو:” این واقعیت است که گاهی بازیکنان با کیفیت تر ممکن است که خشونت هایی داشته باشند. واکنش او که عذرخواهی کرد همه چیز را مشخص کرد. مرتکب یک اشتباه شد و خودش این را می داند اما غذرخواهی کرد. او دو روز استراحت می کند و از دوشنبه بدون مشکل تمرین می کند تا به دربی برسد. او هیچ مصدومیتی ندارد و اخبار مطرح شده صحت ندارند.”

بازی در ساعات عصر:” شخصا ترجیح می دهم که شب ها بازی کنیم چرا که عادت بیشتری داریم. البته بازی در ساعت 18:30 نیز مشکلی ندارد. به نظرم بازی کردن در ساعت 14:30 مشکل است چرا که باید خیلی سریع غذا بخوری و اماده شوی.”

اودگارد :” بیل و بقیه بازیکنان باید به او کمک کنند. باید در مورد او خیلی با آرامش رفتار کنیم. اودگارد نیاز به شکیبایی دارد تا کیفیت بهتری پیدا کند. نیاز به زمان دارد . استعدادش بالاست.”

محرومیت رونالدو:” عهرگز محرومیت خوب نیست. او باید بدون مشکل این محرومیت را پشت سر بگذارد و از فرصت استفاده کند تا به بهترین شرایط شبرسد. دلیلی ندارد که چیزی را عوض کند چرا که نه زانویش نه دیگر عضلات بدنش مشکلی ندارند. او باید سخت تمرین کنم تا برای هفته بعد آماده باشد. ”

پیشرفت تیم نسبت به بازی رفت مقابل سوسیه داد :” خیلی بهتر شده ایم. آن جا یک لحظه بد را پشت سر گذاشتیم چرا که پس از تعطیلات نیاز به زمان داشتیم. این رئال مادرید نسبت به بازی رفت فرق کرده است.”

درگیری در بازی بارسا – اتلتیکو :” در بازیهایی در این سطح چنین بحث هایی طبیعی است به خصوص وقتی در کوپا بازی برگزار شود شرایط عادی نیست. این استرس روی بازیکنان تاثیر می گذارد و واکنش ها عادی بودند اما وقتی داور سوت پایان را زد همه چیز عوض شد.”

تغییرات نسبت به بازی با کوردوبا :” باید جدی تری باشیم و فشار دفاعی بیشتری فشار بیاوریم. مقابل کوردوبا فضاهای زیادی را از دست دادیم و از این لحاظ باید بهتر شویم.”

خستگی بارسا و اتلتیکو :” فکر نمی کنم که این به سود ما باشد. پس از چنین بازیهایی تیمها به خوبی ریکاوری می کنند و تاثیری رویشان نخواهد داشت.”.