مرجع خبري رئال مادريد : ایکر کاسیاس در کنفرانس مطبوعاتی گفت که پیوستن به آمریکا گزینه ای برای درازمدت اوست. او در مورد حرکت زشت آردا توران که لنگه کفش به سمت کمک داور پرتاب کرده بود هم گفت :” نشانه گیریش ضعیف بود!”

بازیهای مشکل ژانویه :” ما عادت به کسب نتایج خوب و بازیهای مکرر داریم. مسلما این وقفه ها به ضرر ما بود. کوپا را باختیم که تورنمنت مهمی بود اما در مسیر بازگشت به شرایط عادی قرار داریم.”

تئاتر نیمار و خشونت اتلتیکو :” هر کسی سبک خودش را دارد و در نهایت بارسا برنده بازی شد. امیدوار بودم که هر دو تیم حذف شوند اما منطقا امکان پذیر نبود. طبیعتا یک تیم برتر از دیگری بود.”

کریستیانو :”او را سرحال می بینم. از اخراج ابراز ناراحتی کرد. آسان نیست که این قدر مورد توجه همه باشی و شش دوربین رویت زوم کنند. من از کریستیانو کاملا حمایت می کنم. نمی توتانیم فقط به این صحنه اشاره کنیم. ما آینه ای برای میلیون ها نفر هستیم اما کریستیانو را همیشه به عنوان یک جنگجو به یاد خواهیم داشت. او به خاطر کارش دو جلسه محروم شد.”

اهداف رئال :” به دو تورنمنتی که برایمان باقی مانده است باور داریم. می دانیم که نه در لالیگا و نه در اروپا کار اسانی نداریم. همه می خواهند چمپیونزلیگ را ببرند.”

توصیه به نیمار:” اگر به بازیکنانی که در تیم من نیستند توصیه بدهم جلوه بدی پیدا می کند. مسلما وقتی کاری که خوشایند نیست رخ می دهد بازتابهایی خواهد داشت. من نمی توانم در مورد تیم دیگری نظر بدهم.”

درگیری سه جانبه سازمان لیگ ، فدراسیون و سازمان ورزش اسپانیا :” بهتر است که با گفتگو این مشکل حا شود.”

بازی کردن در آمریکات :” این را با صداقت گفتم. قرار نیست که این اتفاق در ماه های آتی رخ بدهد اما من فنا ناپذیر نیستم و نمی توانم با 38-39 سال سن بازی کنم. ایکر تا پایان عمرش بازی نخواهد کرد ، باید واقع گرا باشیم. فوتبال آمریکا را دوست دارم اما در مادرید خیلی راحت هستم. این طور نیست که هر لحظه به آمریکا فکر کنم.”

فیگو ، نامزد ریاست فیفا:”این که چهره های تازه ای وجود داشته باشند خوشایند است. مطمئنم که آو آماده رسیدن به این سمت است و دلایل خودش را دارد. او می داند که در خارج از زمین فوتبال باید چه کار کند. برایش آرزوی موفقیت می کنم. هر کمکی به فوتبال خوشایند است.”

خودت در آینده در پست های مدیریتی کار می کنی؟” فعلا از امروزم زندگی می کنم و به ان فکر نمی کنم.”

لوکاس سیلوا و اودگارد :” به صورت اختصاصی با آنها صحبت نکردم . وقتی به تیم جدیدی ملحق می شوی باید با همه هماهنگ شوی . اودگارد خیلی جوان است و باشگاه امید زیادی به او برای آنیده بسته است. امیدوارم که در سالهای آتی بازیکن مهمی برای رئال شود. لوکاس هم بازیکن خوبی است که در روزهای اخیر مارسلو از او حمایت کرده است.”

لنگه کفش پرت کردن آردا به کمک داور:” باید از خود آردا سوال بپرسید. مسلما نشانه گیریش ضعیف بود. نمی توانم در این باره صحبت کنم چون که بحث من نیست. نمی دانم که به خاطر خطاهای پیاپی این کار را کرده یا جو بازی دغ بوده است اما دیدن این چیزها درون زمین زیبا نیست.”

ایارامندی:” آنچلوتی توقع زیادی از او دارد. مربی این را گفته است. قرار شد که بماند. درست است که نسبت به بقیه نقش کمرنگ تری در تیم داشته است اما حضورش در رئال مهم است. ماندن برای او و برای ما کلیدی است چرا که فصل گذشته دیدیم که در غیاب بازیکنان مصدوم نیمکت نشین ها خوب جایشان را پر کردند.”