مرجع خبري رئال مادريد : پل کلمنت در مورد آخرین شرایط گرت بیل ، ستاره ولزی صحبت کرد.

یونایتد :” نمی دانم که این شایعات از کجا می آیند اما رابطه خوبی با گرت بیل دارم. هروز با هم صحبت می کنیم و در رئال راحت اتس. او هرگز نگفته که می خواهد به انگلیس برگردد. قرارداد طولانی مدتی با رئال امضا کرده است و و بازیکنی برای آینده است که می تواند تا چهار ، پنج سال دیگر در باشگاه شکوفاتر شود.”

شایعات:” همیشه شایعات وجود دارند و اگر نوبت بیل نباشد ، نوبت رونالدو خواهد بود تا در مورد بازگشتش از یونایتد صحبت شود. بعد نوبت واران است که بازی می کند یا نمی کند و باشگاه های بزرگ او را می خواهند. باشگاه به عنوان بازیکنی برای آینده به او نگاه می کند و در سن 21 سالگی بازیکن خارق العاده ایست. این چیزی است که بازیکنان در باشگاهی مثل رئال باید به آن عادت کنند.”

استرلنیگ :” همیشه بهترین بازیکنان و استعدادها به رئال ربط داده می شوند. در حال حاضر تا جایی که من اطلاع دارم باشگاه از بازیکنان خود راضی است و برنامه ای برای خرید و فروش بازیکن نداریم.”

ده خیا :” کاسیاس پیر نشده است. دروازه بان ها اگر مراقب خودشان باشند می توانند تا چهل سالگی بازی کنند. ایکر مدتها این جا باشگاه است و یک اسطوره برای باشگاه و تیم ملی است. او خیلی خوب کار کرده است و دروازه بان بی نظیری مثل کیلور ناواس نیز پشت سر اوست که در پست خودش خیلی قوی است.”