مرجع خبری رئال مادرید : گرت بیل ، بازیکن ولزی رئال مادرید با مجله اسپورت مقایسه کرد و گفت :” کریستیانو رونالدو خارق العاده است. کافی است که به میانگین گلهایش نگاه کنید. وقتی به رئال آمدم می دانستم که او ستاره اصلی است.”

بازیکنی چندپسته :”مهم است که تنوع داشته باشیم. هر کسی توانایی های متفاوتی دارد. تیم قدرتمندی در اختیار داریم اما باید به درستی آماده شویم. امسال نسبت به آغاز کارمان خیلی بهتر شدیم و به جلو حرکت کردیم.”

تفاوت انگلیس و اسپانیا :” فوتبال در این جا تاکتیکی تر است و پاسهای بیشتری می دهند.لیگ انگلیس سریع تر و فیزیکی تر است.”

زبان ها :” درون زمین همیشه احساس راحتی می کنم اما برای من صحبت کردن به زبانی جدید باید چالش بزرگی را پشت سر می گذاشتم. مهم این بود که بتوانم با تیم مکالمه داشته باشم. به زمان بیشتری نیاز داشتم تا بهتر اسپانیایی صحبت کنم اما هر هفته به کلاس می روم و خیلی بهتر شده ام. در فوتبال اما همیشه به توانایی هایم باور داشته ام.”

جامها :” بی نظیر بودند. پس از کوپا دل ری به شهر برگشتیم و کل شهر بیدار بود. با هم صحبت می کردیم و می گفتیم :” تصور کنید اگر چمپیونزلیگ را ببریم، ده برابر بیشتر به جشن می آیند. فکر می کنم یک میلیون فنر در میدان سیبلس بودند. حس بی نظیری بود که با آن همه هوادار جشن بگیریم.”

آنچلوتی :” کارلو بسیار آرام است. درون زمین به ما اعتماد به نفس می دهد تا خودمان را نشان بدهیم اما ارتباطی که با بازیکنان دارد خیلی خاص است.”

عصبی شدن آنچلوتی :” بله، چند بار این اتفاق افتاده است. در برخی بازیها نتیجه را پیش می افتادیم اما در پایان بازی به زحمت می افتادیم و به سختی می بردیم. پس از چنین بازیهایی کارلو عصبی می شود و سرمان چند باری داد زده است. اما هر مربی خوبی چنین اخلاقیاتی دارد و او خودش را در اسهلای اخیر ثابت کرده است. مربی نابغه و بی نظیری است.”

تیم :” با باقی رختکن هایی که در آن بوده ام فرقی ندارد. همه شرایط خیلی خوبی داریم. مارسلو شوخ طبع تر از بقیه است اما روحیه خوبی در رختکن و تیم وجود دارد و این را در بازیها نشان دادیم.”

کریستیانو :” می دانستم که او ستاره رئال مادرید است. بازیکن بزرگی است. فقط باید به گلهایی که زده نگاه کرد. به او احترام می گذارم و درون و بیرون زمین رابطه خوبی داریم.”

فشار در رئال:” نگاه های زیادی به رئال جلب شده است. حضور در این جا مثل این است که زیر میکروسکوپ باشی . برخی خبرنگاران خود را وقف رئال مادرید می کنند اما این بخشی از بازیکن رئال مادرید بودن است و باید به آن عادت کرد.”

توپ طلا:” نامزد شدنم نشان می دهد که درون زمین خوب کار کرده ام و برخی به آن ارزجم ی نهند. امیدوارم که در آینده بتوانم یکی از بخت های اصلی این جایزه شوم اما در حال حاضر در مسیر درستی هستم. امیدوارم یک روز به آن سطح برسم.”

چمپیونزلیگ :” در پنج سال اخیر همیشه از بخت های اصلی قهرمانی بودیم. همه کار می کنیم تا این جام را ببریم و توانش را داریم.”