مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید و رئال سوسیه داد 135 بار در لالیگا مقابل هم قرار گرفته اند که حاصلش 74 برد، 37 تساوی و 24 شکست برای رئال بوده است. اگر فقط بازیهای برنابئ. را حساب کنیم، 48 برد برای رئال ، 16 مساوی و فقط سه شکست خواهد بود.

رئالی ها پنج بازی اخیرشان مقابل سوسیه داد در برنابئو را برده اند. آخرین پیروزی تیم سن سباستینی در برنابئو در فصل 04-2003 با نتیجه 4 بر یک بود.

واران امشب می تواند به پنجاهمین بازیش برای رئال در لالیگا برسد و خدیرا به صدمین. سوسیه داد در 20 بازی امسالش در لالیگا هرگز از یک ترکیب ثابت استفاده نکرده است و رئال هم از 16 ترکیب متفاوت بهره جسته است.

کریستیانو که رکورد دار گلزنی برای رئال در مقابل سوسیه داد در طول تاریخ است در این بازی حضور ندارد. ستاره پرتغالی 9 گل زده است. ژابی  پرایتو البته در تیم مقابل حضور دارد. او 6 گل به رئال زده است.

آلوارز اسکردو، داور کاتالانی قضاوت بازی را به عهده دارد که از 11 سوتش برای رئال 9 پیروزی و دو شکست حاصل شده است.  قضاوتش در برنابئو شش پیروزی و یک شکست به همراه داشته است. تنها شکست در فصل 07-06 در مقابل لوانته بود که کاپلو مربی رئال بود. او برای سوسیه داد نیز 16 بار سوت زده که حاصلش هشت برد، دو تساوی و شش شکست بوده است.  اسکردو شش پنالتی علیه رئال گرفته و فقط یک پنالتی به سود این تیم سوت زده است. او سه پنالتی به سود و سه پنالتی بر علیه سوسیه داد گرفته است.

امسال اسکردو برای رئال مقابل آلمریا سوت زد که رئال با نتیجه 4-1 پیروز شد. برای سوسیه داد هم مقابل اتلتیکو و ایبار سوت زد.