مرجع خبری رئال مادرید : پیشرفت لوکاس سیلوا در یک سال اخیر اتفاقی نبوده است. این بازیکن برزیلی چند ماهی است که با یک شرکت مربیگری شخصی همکاری می کند تا از نظر تاکتیکی پیشرفت کند و سبک بازیش بهتر شود. این پیشرفت درها را به روی او گشود تا به باشگاه بزرگی مقل رئال مادرید ملحق شود.

لوکاس زیر نظر شرکت ” اسپورت نتورکینگ” فعالیت می کند ، یک شرکت مشاوره ورزشی که به بازیکنان ، مربیان و باشگاه ها این فرصت را می دهد که با روش MBP (ساخت بازیکنانی بهتر) همکاری کنند.این یک روش پیشگامانه است که باعث شده تا لوکاس پیشرفت چشمگیری داشته باشد

هایمه فورتونیو، موسس شرکت اسپورت نتورکینگ می گوید :” لوکاس از طریق وکیلش با ما تماس گرفت. آنها گفتند که او یک بازیکن بزرگ و توانمند است که مهم است که بتواند به جلو حرکت کند.”

لوکاس با سه مربی اختصاصی کار می کند.یکی متخصص پوشش فضاهاست، یکی متخصص اصول حرکتی عادی و دیگری متخصص چینش تمرینات. بدین ترتیب لوکاس می تواند همه نکات منفی و مثبت بازی خود را درک کند و به جلو حرکت کند.

هایمه ، موسس این شرکت ادامه می دهد :” از طریق ویدئوکنفرانس برای او هر چهار بازی یک بار چلسه می گذاشتیم چرا که این گونه پیشرفتش را می دادیم. با لوکاس چهار ، پنج ساعت جلسه می گذاشتیم آن هم در حالی که جلسات ما در حالت عادی دو ساعت است. این جا می خواهیم به جلو حرکت کنیم .”

در چنین جلساتی معمولا هر بازیکن 60 قطعه کلیپ راجع به خود و دیگر بازیکنان را می بیند و مه چیز را درک می کند. هایمه می گوید :” چنین جلساتی را کشف راه می نامیم و از طریق سوال به راهکار م رسیم. سعی می کنیم که گزینه های مختلفی را انتخاب کنیم.”

هایمه همچنین می گوید که لوکاس اکنون کاملا آماده پیوستن به رئال است و با بازیکنانی مثل کروس و مودریچ همسو خواهد بود