مرجع خبری رئال مادرید : در فوتبال مثل همه بخش های زندگی ، ممکن است که تغییرات گسترده ای در طول هر روز رخ بدهند. یکی از بزرگترین نمونه ها خسه رودریگز، مهاجم جوان رئال مادرید است. او که سال گذشته قهرمان برنابئو بود و حتی برخی اعتقاد داشتند که باید به تیم ملی اسپانیا برسد، به ناگهان دچار مصدومیتی شدید در فصل گذشته شد و حالا که برگشته به نظر می رسد که سال مشکلش روی روندش تاثیر گذاشته است.

در نیمه دوم فصل قبل ، هر بار که خسه وارد زمین می شد جان تازه ای به خط حمله رئال می درخشید. خسه به لطف گلها و حرکات تکنیکی خود تبدیل به محبوب و نورچشمی هواداران شده بود. خسه در فصل قبل تا پیش از مصدومیتش 32 بازی انجام داد و هشت گل زد. با نزدیک شدن به جام جهانی روز به روز بحث ها در مورد حضورش در لیست دل بوسکه قوت می گرفت.

اما یک مصدومیت ناگهانی باعث شد که نه تنها به تیم لمی نرسد بلکه فرصت حضور در دو فینال فصل را از دست بدهد. او 9 ماه دوران نقاهتش را سپری کرد و در این مدت وزنه زد تا عضلاتی تر از قبل شود.

خسه در بازگشتش به میادین گل زد و امیدبخش ظاهر شد اما به مرور زمان مشخص شد که قرار نیست که نقش مهمی در این فصل برای او متصور باشیم. چطور خسه می تواند با ستارگانی جهانی مثل رونالدو، بیل، بنزما و خامس رودریگز رقابت کند؟ در هفته های اول دسامیر منطقی بود که فکر کنیم که حضورش در تیم چندان پر رنگ نخواهد بود. او مدتها از میادین دور بود و زمان می برد که هماهنگ شود اما زمان جلو رفت و آنچلوتی همچنان نمی تواند روی این بازیکن حساب کند.

آنچلوتی در مقابل سوسیه داد فرصت خوبی را داشت تا اولین حضور فیکس خسه را در لالیگا به او هدیه بدهد. محرومیت رونالدو یک فرصت مهم بود اما آنچلوتی ترجیح داد که سیستم تیم را عوض کند. نقشه کارلتو جواب داد و رئال با نتیجه 4-1 پیروز شد اما برای بچه ای که این قدر جوان است و در تیمهای پایه رئال رشد کرده است، مهم است که به او بها داده شود. حالا خسه فقط می تواند منتظر 20 دقیقه پایانی باشد. در چنین شرایطی فروش قرضی او گزینه منطقی تری نبود؟ حیف است که یک بازیکن 21 ساله این گونه روی نیمکت تلف شود.

رائول کالوو