مرجع خبری رئال مادرید : کاسیاس در مورد آینده اش تا پایان فصل تصمیم نمی گیرد. آخرین صحبت هایش در مورد آینده اش این بود که تا پایان قراردادش یعنی تا سال 2017 در رئال می ماند و پس از آن تصمیم می گیرد اما هو شدنش در مقابل دپورتیوو باعث شد که کمی در مورد آینده اش تجدید نظر کند. وی پس از پیروزی مقابل الچه گفت :” هیچ کس دوست ندارد هو شود. سعی می کنم که تحت تاثیر این شرایط قرار نگیرم و بهترین تصمیم را بگیرم.”

او تصمیمش را در ماه ژوئن خواهد گرفت. در آن زمان با باشگاه دیدار می کند و نظرش را اعلام می کند. اگر کاسیاس بخواهد پس از 16 سال از رئال جدا شود ، اولین گزینه اش آمریکا خواهد بود. نمی خواهد در صورت رفتن از رئال در باشگاهی بازی کند که در اروپا با این تیم رقابت دارد به همین خاطر به پیشنهاداتش از لیگ انگلیس و بوندسلیگا پاسخ منفی خواهد داد. او در لیگ آمریکا می تواند به کاکا ، رائول یا ویا ملحق شود. کاسیاس در مصاحبه با وال استریت ژورنال اظهار کرده بود :” مسلما دوست دارم که چالشی جدید و متفاوت مثل آمریکا را تجربه کنم. کار کردن در فوتبالی متفاوت به من اجازه خواهد داد تا آن را با دوران حضورم در رئال مقایسه کنم.”

کاپیتان رئال مادرید بیش از دو سال سخت را پشت سر گذاشته است. مصدومیتش ، خرید دیگو لوپز، تصمیم غیرعادی آنچلوتی (دروازه بان گالیشیایی در لالیگا و او در کوپا و چمپیونزلیگ) ، آمدن ناواس در تابستان گذشته … و بدتر از همه عدم حمایت باشگاه از او در این مدت. ایکر در تابستان گذشته چندین بار با باشگاه دیدار کرد تا در مورد آینده اش تصمیم بگیرد و در نهایت ماندن را برگزید.

ایکر در آغاز فصل توسط برخی از هواداران هو شد اما درخشش در ال کلاسیکو با مهار یک موقعیت عالی از مسی کمی شرایط را عوض کرد اما اشتباهش در کالدرون باعث شد که دوباره هو شود و بگوید :” هواداران حق دارند. من بازی خودم را می کنم. “و حالا در سن 34 سالگی باید بهترین تصمیم را برای آینده اش بگیرد.

کیلور ، فقط هفت بازی
کیلور ناواس که در تابستان پس از درخشش در کاستاریکا در جام جهانی خریده شد ، تا سال 2020 یعنی تا زمان 33 سالگی قرارداد دارد و آنچلوتی همیشه حداقل یک بازی در ماه به او فرصت داده است. او در این فصل هفت بازی انجام داده است که آخرین بازی او در کوپا در روز 15 ژانویه در تساوی مقابل اتلتیکو بود که بازی خوبی داشت اما در فوریه هیچ بازی انجام نداد. خودش اظهار کرده بود :” ایمان دارم که در رئال موفق می شوم.”

شخصیت فن خال ، ده خیا را به رئال نزدیک می کند
آینده دروازه بانی در رئال به نام داوید ده خیا گره خورده است. رئال مادرید به این دروازه بان به چشم جانشین کاسیاس نگاه می کند. در حال حاضر این دروازه بان فقط 17 ماه دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد و به گفته میرور ، شرط اصلی تمدید قراردادش این است که رقم فسخ قراردادش به 30 میلیون یورو برسد تا راه پیوستنش به رئال آسان باشد. رابطه او با فن خاال خیلی بد است و چند ماهی است که با هم صحبت نمی کنند. فن خال با کنایه ای سنگین نسبت به ده خیا گفته بود :” ده خیا به ما امتیاز نمی دهد چرا که دروازه بان است. وظیفه اش مهار توپهاست. اگر کسی فکر می کند که کاری که می کن یک استثناست سخت در اشتباه است.”

یونایتد به این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد داده است تا جلوی پیوستنش به رئال را بگیرد. رئال با دقت شرایط او را زیر نظر دارد و مذاکرات خوبی با وکیلش ژرژ مندس انجام داده است.

این اولین باری نبود که فن خال علیه ده خیا موضع می گرفت. وی پس از یروزی 3-0 مقابل لیورپول گفته بود :” در مورد ده خیا ، فکر کردید من جواب می دهم؟ سه توپ گرفت و سه بر هیچ بردیم. حرف بیشتری باید بزنم ؟ این عادی است یا غیر طبیعی.” این در حالیست که اشمایکل دیگر اسطوره یونایتد می گوید :” باید برای پنج فصل دیگر قراردادش تمدید شود. او برای باشگاه خیلی مهم است.”

گزینه های دیگر رئال درون دروازه
کورتوا، چلسی 22 ساله
دروازه بانی است که سران رئال علاقه وافری به او دارند. سال گذشته باشگاه در فکر خرید او بود. در 19 سالگی به اتلتیکو پیوست و پیشرفت خوبی داشت. او سه فصل به صورت قرضی در اتلتیکو توپ می زد و حالا تا سال 2019 با چلسی قرارداد دارد. امسال 33 بازی انجام داده است و 26 گل دریافت کرده است. او بالاتر از چک قرار گرفته است.”

کاسیا، 26 ساله ، اسپانیول
در روز 18 نوامبر در لیست تیم ملی اسپانیا قرار گرفت و اولین بازی ملیش را در مقابل آلمان انجام داد. او از آکادمی رئال بیرون آمده و پیشرفت خوبی در اسپانیول داشته است. امسال 23 بازی انجام داده و 33 گل خورده است. قیمتش برای رئال 10 میلیون یوروست (20 میلیون برای دیگر باشگاه ها)

کارلوس اباد ، تنه ریف ، 19 ساله
رئال در ماه های اخیر بازیکنان جوان زیادی را خریده است. کارلوس آباد هرناندز تروخیو در این فصل هشت بازی در لیگ دسته دوم اسپانیا داشته است. قراردادش تا سال 2016 اعتبار دارد. رئال می خواهد که او را در تابستان بخرد و پس از آن او را به یک تیم لالیگایی یا خود تنه ریف قرض بدهد.