مرجع خبري رئال مادريد : بیل بازیکن دیگری شده است ، بیشتر می دود ، بیشتر در خدمت تیم است ، بیشتر پاسکاری می کند و … او پس از شکست در دربی با آنچلوتی صحبت کرد و پس از آن بازیکن موثرتری شد که در دفاع و حمله شرکت دارد.

آنچلوتی و رئال مادرید در ویسنته کالدرون شب وحشتناکی داشتند. اوضاع بسیار بد و ناگوار پیش رفت و حتی صحبت از جدایی احتمالی انچلوتی مطحر شد. کارلتو اما سعی کرد که شرایط را عوض کند. بدین ترتیب او با گرت بیل و کریستیانو رونالدو ، دو ابر ستاره تیمش که در آن بازی عملکرد ضعیفی داشتند به صورت جدی صحبت کرد.

جلسه آنچلوتی و بازیکن ولزی یک ربع طول کشید. کارلتو می خواست که به بازیکن سابق تاتنهام روحیه بدهد تا خواسته هایش را برآورده کند. آنچلوتی از او خواست تا بیشتر در خدمت تیم باشد و چهره یک بازیکن خودخواه که از خود ساخته را حذف کند. بدین ترتیب بیل باید بیشتر به دفاع اضافه می شد و بیشتر در خدمت تیم بود. بدین ترتیب گرت بیل در سه بزای اخیر اثربخش تر و درخشان تر عمل کرد.

بیل به طور مثال مقابل الچه دومین بازیکن تیم از نظر دوندگی پس از کروس بود. بیل در این بازی 10.68 کیلومتر دوید و رکوردش در کل لالیگا را شکست. او در مقابل دپورتیوو که بازی قبلش بود هم 10.45 کیلومتر دوید آن هم در حالی که میانگینش 9.37 کیلومتر در هر بازی است. او مقابل اتلتیکو فقط 9.59 کیلومتر دویده بود. او در این فصل سریع ترین بازیکن رئال با سرعت مینگین 31.16 کیلومتر بر ساعت بوده است.