مرجع خبری رئال مادرید : په په امروز در شرایطی بی نظیر 32 ساله می شود. او از زمان آمدن آنچلوتی با جدیت بیشتری بازی می کند ، خشونتش کاهش یافته و روندش بهتر شده است. با حضور مربی ایتالیایی او به طور متوسط 0.56 خطا در هر بازی انجام می دهد و روندش بهتر شده است. این در حالیست که در سه فصل کار کردن با مورینیو میانگین او 0.91 خطا در هر بازی بود. در فصل اول آنچلوتی ، په په 48 بازی انجام داد و فقط 32 خطا کرد. په په در سه فصل کار کردن با مورینیو چهار کارت قرمز و چهار گل ثبت کرد و در یک سال و نیم کار با کارلتو پنج گل و هیچ کارت قرمز به ثبت رسانده است.

په په چهارمین مدافع از نظر کمترین خطا در لالیگاست (بین آنهایی که حداقل 10 بازی انجام داده اند.) او در پانزده بازی خود در لالیگا 8 خطا کرده است یعنی 0.53 خطا در هر بازی. او به طور متوسط در هر بازی 5.93 توپ می رباید. به جز پیکه هیچ مدافعی در لالیگا میانگینش شبیه به او نیست. پیکه 6.24 توپ در هر بازی ربودهاست.

جالب این جاست که در این فصل 31 خطا روی په په انجام شده و او فقط 16 خطا کرده است. حتی مسی با 17 و رونالدو با 18 خطا در این فصل بیش از په په خطا کرده اند. او در چمپیونزلیگ یک کارت زرد گرفته است و در لالیگا در کنار واران تنها مدافعانی هستند که بیش از ده بازی انجام داده اند و هیچ کارت زردی نگرفتند.

په په علیرغم آن که در مارتینز والرو مقابل الچه به شدت توسط هواداران هو شده بود اما بازی خوبی داشت و نه تنها عصبی نشد بلکه سعی کرد که جو را آرام کند.