مرجع خبري رئال مادريد : آنچلوتی در حالی آماده ماه های پایانی فصل می شود که عملا برخی از بازیکنانش را یا نمی بیند یا نمی خواهد ببیند. در حقیقت مربی ایتالیایی که نشان داده که اعتقادی به سیستم چرخشی ندارد ، معمولا تعویض هایش را به یک ربع پایانی موکول می کند.

در میان فراموش شدگان می توان ه سه بازیکن بیش از بقیه اشاره کرد : ایارامندی ، چیچاریتو و کیلور ناواس. این بازیکن نتوانسته اند که انتظاراتی که در این فصل از انها می رفت را برآورده سازد و شاید هفته های آتی فرصتی باشد تا آنها فصلشان را نجات بدهند ، هر چند که خیلی سخت و مشکل به نظر می رسد.

با حذف از کوپا ، کیلور تبدیل به یک نیمکت نشین ثابت شده اس. با آمدن لوکاس سیلوا ، اندک امیدهای ایارامندی برای حضور در ترکیب هم از بین رفته است و چیچاریتو نیز ماه هاست که در کم به سر می برد. او هر هفته روی نیمکت می نشیند و به نظر می رسد که راه دیگری هم برایش وجود ندارد.

به این سه نفر می توان خدیرا را اضافه کرد که رفتنش از رئال قطعی است و شالکه مقصد احتمالی اش به نظر می رسد.

چیچاریتو ، تونل بی پایان
چیچاریتو هر کاری می کند که به نتیجه می رسد. او به نیمکت رئال میخ شده است. او در این فصل 2509 دقیقه روی نیمکت نشسته است و فقط 547 دقیقه بازی کرده است.
این آمار نشان می دهد که فصل مهاجم مکزیکی که فقط در 17 بازی حضور داشته ، در پنج تایش فیکس بوده و چهار گل زده است. آخرین گلش مقابل کورنیا بود که تقریبا چهار ماه پیش زده شد.
شاید هر بازیکن دیگری با تجربه چیچاریتو چنین آماری داشت ، به سیم آخر می زد. در 17 بازی چیچاریتو حتی یک دقیقه هم بازی نکرده است. به طور مثال امثال ایسکو 2542 دقیقه بازی کرده است. هر چقدر چیچاریتو روی نیمکت نشسته ، ایسکو بازی کرده است!
این بازیکن کحه به صورت قرضی از منچستر به رئال آمد ، با بازگشت خسه عملا جایگاه اندکش را هم از دست داد .
چیچاریتو در سال 2015 ده دقیقه مقابل والنسیا ، 9 دقیقه مقابل سوسیه داد ، 17 دقیقه در کالدرون و 12 دقیقه در گلزن کرشن بازی کرده است یعنی فقط 48 دقیقه از 1080 دقیقه ممکن .یعنی فقط در 4.4 درصد دقایق ممکن! با احتساب کل فصل در 17 درصد دقایق بازی کرده است.

کیلور، دستکش های بی خاصیت!
کیلور ناواس از 15 ژانویه تا کنون بازی نکرده است. در آخرین بازیش توپ از میانه پاهایش رد شد تا رئال مقابل اتلتیکو مساوی کند و از جام حذفی اوت شود.
تا زمان بازی مقابل ویارئال ، 45 روز از آن شب گذشته است. در هشت بازی اخیر ، کاسیاس دروازه بان فیکس رئال بوده و ناواس کم کم دارد به نیمکت نشینی عادت می کند. آخرین باری که ناواس در هشت بازی پیاپی به میدان نرفته بود در آغاز فصل بود که ناواس در هشت بازی اول فصل بازی کرد و ناواس در نهمی مقابل الچه به میدان رفت.
دروازه بان سابق لوانته آخرین بازی لالیگایی خود را در ماه نوامبر مقابل رایو وایکانو در برنابئو انجام داد. در واقع فقط دو بازی در لالیگای امسال داشته است. او یک بازی مقابل کورنیا ، دو بازی مقابل اتلتیکو و دو بازی در چمپیونزلیگ داشته است و در هفت تا از 40 بازی ممکن به میدان رفته است.
ایارامندی، در مسیر خروج
پیش از بازی مقابل کوردوبا ، زمانی که مودریچ و ایسکو در لیست نبودند ، آنچلوتی در مورد ایارامندی گفت :” در بازیهای اخیر زیاد به میدان نرفته است اما این اعتمادمان را نسبت به او عوض نمی کند. ” اما فردای آن روز خدیرا در ترکیب قرار گرفت و بازیکن موتریکویی نیمکت نشین بود.
شرایط ایارا با آمدن لوکاس سیلوا بدتر هم شد. بازیکن برزیلی در دو بازی اخیر فیکس بوده است و ایارا فقط 9 دقیقه بازی کرده است.  بازگشت مودریچ از مصدومیت جا را برای او از این هم تنگ تر می کند. بازیکن موتریکویی در سال 2015 فقط در دو بازی مقابل سوسیه داد و دپورتیوو در برنابئو فیکس بوده است.
شروع خوب لوکاس سیلوا باعث شده که امیدهای ایارا به باد برود و با بازگشت مودریچ دیگر جایی برای او وجود نخواهد داشت. پیشنهاداتی دارد و در تابستان جدا می شود.