مرجع خبري رئال مادريد : بارسا تحرکات را برای خرید پل پوگبا آغاز کرده است. کاتالان ها مذاکراتی با مینو رایولا ، وکیل بازیکن فرانسوی انجام داده اند و به خرید وی ابراز علاقه کرده اند.

بارتومئو ، مدیر ورزشی بارسا می داند که برای شرکت در انتخابات نیاز به گزینه های بزرگ دارد تا بتواند با لاپورتا رقابت کند. آریدو برایدا ، استعدادیاب جدید این تیم قرار است که پوگبا را راضی کند تا راهی نیوکمپ شود.

بارسلونا تا سال 2016 حق خرید بازیکن ندارد و امیدوار است که بتواند یووه را راضی کند که تا زمستان 2016 او را حفظ کند و پس از آن پوگبا راهی بارسلونا شود.

بارتومئو می خواهد خرید پوگبا را تا پیش از اتمام فصل جاری نهایی کند و او را به عنوان برگ برنده اش در انتخابات ریاست بارسا رو کند. البته باید دید که نظر خود بازیکن چیست. گفته می شود که پوگبا فعلا با ایده ی منتظر ماندن تا ژانویه 2016 مخالف است چرا که از نظرش منطقی نیست که در زمستان به تیمی ملحق شود چرا که فرصت هماهنگی نخوهد داشت. بارسا حاضر است که برای این انتقال 75 میلیون هزینه کند و او را شش ماه قرضی در یووه نگه دارد

همه این نکات در حالی است که رئال مادرید هم به صورت جدی او را می خواهد. یووه فعلا رقم درخواستی را 75 میلیون تعیین کرده است که این رقم ممکن است که دستخوش تغییر شود.

پیش از این رئال و بارسا برای خرید دی استفانو ، کرویف ، کارمبو ، رونالدینیو ، بکام ، نیمار ، کروس و حتی اودگارد با هم رقابتی جدی داشتند که در نهایت هر کدام از این ستارگان راه متفاوتی را برگزیدند و راهی یکی از این دو تیم شدند.