مرجع خبري رئال مادريد : رئال همیشه تحت فشار تقویم قرار دارد. بازیهای پرشمار ملی و باشگاهی تیم را آزار می دهند اما به شکل عجیبی در هفته های آتی برنامه به سود رئال است.

به جز هفته بازی با شالکه که تیم پس از برد دور رفت کار آسانی در برنابئو خواهد داشت، رئال در هفته های آتی هفته ای یک بازی خواهد داشت و کارش آسان خواهد بود.

رئال یکشنبه این هفته به مصاف ویارئال می رود. زریدریایی های زرد پنجشنبه مقابل سالزبورگ در لیگ اروپا بازی کرده اند ، آن هم در حالی که رئالی ها یک هفته است که استراحت کرده اند.

در هفت روز آینده نیز رئالی ها استراحت می کنند. تیم آنچلوتی شنبه آینده در روز شانزدهم اسفند به مصاف اتلتیک بیلبائو می رود. اتلتیک سه روز قبلش باید در کوپا دل ری مقابل اسپانیول در بارسلونا باز یکند. تیم والورده بدین ترتیب فقط پنجشنبه و جمعه را فرصت خواهد داشت تا آماد هبازی با ئال شود. در نقطه مقابل تیم آنچلوتی پنج روز تمرین می کند.

پس از آن نوبت بازی مقابل شالکه و بازی مقابل لوانته در روز یکشنبه 24 اسفنداست. پساز آن رئالشش روی برای ال کلاسیکوفرصت خواهد داشت آن هم در حالی که بارسا در روز چهارشنبه 27 اسفندبه مصاف من سیتی می رود.

بارسا در مقابل سیتی کار آسانی ندارد. پنالتی خراب کردن مسی باعث شده است که این بازی برای تیم انریکه بازی پر استرسی باشد.