مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی ، سرمربی ایتالیایی رئال مادرید پیش از بازی تیمش مقابل ویارئال پاسخگوی سوالات خبرنگاران بود.

مودریچ :” در لیست حضور نخواهد داشت. این هفته خوب با تیم تمرین کرده است اما باید بیشتر تمرین کند. برای بازی مقابل شالکه آماده خواهد بود.”

شرایط تیمی :” در مهمترین مقطع از فصل در شرایط ذهنی و بدنی خوبی قرار داریم.”

تکل خشن آرون نیخز روی پای بیل :” بیل رفتار خوبی در بازیهای اخیر داشته است. امیدواریم که در بازیهای بعدی هم همین گونه باشد چرا که به یک بیل سرحال نیاز داریم. روی آن صحنه خوش شانس بود اما هر اتفاقی ممکن است که رخ بدهد. خوش شانس بود که اتفاق بدی رخ نداد و باید به این روند ادامه بدهد.”

پست ایده آل ایسکو :” سخت است که بتوان گفت کدام پست برایش بهتر است چرا که نشان داده که در پست های زیادی می تواند بازی کند. از این که در پست هافبک دفاعی در سیستم 2-4-4 بازی کند هم تعجب نخواهم کرد اما ترجیح می دهیم که بیشتر در حمله شرکت کند تا دفاع.”

ویارئال:” تیم باکیفیتی هستند و در سطح بالایی قرار دارند. مقابل بارسا و اتلتیکو بازیهای خوبی داشتند و باید بهترین بازیمان را داشته باشیم تا پیروز شویم.”

مارسلینو :” وقتی تیمی خوب و جدی بازی می کند مفهومش این است که مربیخ وبی دارد که خوب کار می کند. کار و سبک صحبت های مارسلینو را دوست دارم.  بازی سختی خواهد بود. فکر نمی کنم که تغییرات احتمالی در ترکیبش در این بازی به سود ما باشد چرا که تیمشان سرحال و قبراق خواهد بود.”

ضیافت شام بازیکنان :” این را مثل همیشه درک می کنم. این بحث به بازیکنان مربوط است و نه من. از من اجازه ای نخواستند و دلیلی هم نداشت که اجازه بخواهند. به نظرم این یک شام بسیار زیبا بوده است. چنین جلساتی برای روحیه تیم خوب است. از برگزاری این ضیافت شام خوشحالم. پس از آن جمعه خوب و بی مشکل تمرین کردیم.”

ایسکو با این روند در ترکیب می ماند؟”  اگر آماده باشد همیشه بازی می کند.”

خستگی و فشار بازیها :” برنامه ای برای استفاده از سیستم چرخشی ندارم چرا که از نظرم بازیهای زیادی برگزار نشده و تیم سرحال است. سعی می کنیم از بهترین ترکیب  استفاده کنیم. پیش از بازی مقابل بارسا سه بازی خواهیم داشت که همه شان مهم هستند. همیشه به دنبال پیروزی هستیم. این کار خیلی مشکل است. مربی چه وقتی از سیستم چرخشی استفاده کند چه نکند مورد انتقاد قرار می گیرد.”