مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید جویای شرایط یک کهکشانی است. پل پوگبا ، ستاره یوونتوس همه چیز برای تبدیل شدن به یک کهکشانی جدید را دارد ، یکی مثل زیدان ، فیگو ، بکام ، رونالدو یا گرت بیل.

آمار مرز بین المللی تحقیقات ورزش نشان می دهند که پل پوگبا در حال حاضر 72 میلیون یورو می ارزد و پنجمین فوتبالیست گرانقیمت جهان است.  این بررسی بر اساس روند یک بازیکن ، سالهای باقی مانده از قراردادش ، سنش و … انجام می شود. پوگبا تنها 21 سال سن دارد. در این رده بندی مسی با 220 میلیون اول است ، رونالدو با 133 میلیون دوم ، آزار با 99 میلیون سوم و دیگو کاستا با 84 میلیون چهارم.

در حال حاضر اسپانسرهای پوگبا علاقه زیادی دارند تا او در باشگاهی توپ بزند که شانس قهرمانی در اروپا را داشته باشد. در حال حاضر آدیداس و نایک به او پیشنهاد داده اند تا در صورت پیوستن به یک باشگاه بزرگ قراردادی بین 4 تا 5 میلیون یورو را به او بپردازند یعنی رقمی مشابه بیل و نیمار.

پوگبا در شبکه های اجتماعی نیز زیاد فعال نیست. او در توئیتر 1.5  میلیون فالوور دارد و فقط پنج نفر را فالو می کند که یکی از آنها بنزماست. او رابطه خوبی با کریم دارد و حضور این مهاجم در رئال در تصمیمش مهم خواهد بود. پوگبا در حال حاضر یکی از ستارگان جدید نسل فوتبال است و گلها ، ظاهرش و … برای اسپانسرها خیلی مهم هستند. در حال حاضر مططبوعات فرانسه او را با پلاتینی و زیدان مقایسه می کنند و حضور این دو در یووه را به پوگبا شبیه می دانند. پوگبا در پایان فصل می تواند تبدیل به گرانقیمت ترین فرانسوی تاریخ فوتبال شود و رکورد 71 میلیون زیدان را بشکند.

پوگبا از نظر قدرت رهبری شباهت زیادی به مسی و رونالدو دارد و می تواند رهبر تیمش باشد.

حمایت زیزو از خرید پوگبا
زیدان از رئال خواسته است تا هر چه زودتر برای خرید پوگبا اقدام کند. زیدان ماه هاست که با پرز و آنخل سانچز در مورد پوگبا صحبت می کند و حتی چندین بار به صورت تلفنی با او تماس گرفته است. قرارداد پوگبا با یووه تا 2019 اعتبار دارد و دستمزدش سالانه 4.5 میلیون یوروست.

یونایتد و پی اس جی دیگر مشتریان پوگبا به شمار می روند.  البته این بازیکن خاطره خوشی از حضور در یووه ندارد و تمایلی به حضور در لیگ فرانسه هم از خود نشان نداده است. بارسا هم علیرغم محرومیتش او را می خواهد اما بعید است که موفق شود. زیدان که در سال 2011 عامل خرید واران شد حالا به خرید پوگبا اصرار می ورزد.

رئال البته در این میان انتقاداتی هم دارد. پرحرفی های وکیل وی ، رایولا که رویش قیمت می گذارد و عدم اطمینان در مورد هماهنگ شدن با رئال ، تردیدهای موجود هستند.

واران نیز که مثل پوگبا 21 ساله است شدیدا دوست دارد که این هافبک به رئال بیاید.