مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی نه تنها پرافتخار ترین بلکه مسن ترین مربی حال حاضر لالیگاست. استعفای خواکین کاپاروس (متولد 1955 ) از گرانادا موجب شد که مربی ایتالیایی با 55 سال سن تبدیل به مسن ترین مربی حال حاضر لالیگای اسپانیا شود.

آنچلوتی در مسیر کسب چهارمین لیگ در چهارمین کشور متفاوت است. او در سال 2004 با میلان لیگ ایتالیا را برد ، در سال 2010 با چلسی قهرمان انگلیس شد ، در سال 2013 با پی اس جی قهرمان فرانسه شد و حالا در رئال با فاصله ای چهار امتیازی نسبت به بارسا و هفت امتیازی نسبت به اتلتیکو در آستانه قهرمانی در چهارمین کشور متفاوت است.

آنچلوتی از زمان پیوستن به رئال به جز لالیگا و سوپرجام اسپانیا همه جامها را برده است. او چهار جام فتح کرده است و با لالیگا می خواهد که افتخاراتش را تکمیل کند.

آبل نیز 55 ساله است اما چند ماه از آنچلوتی کوچک تر است. ویکتور فرناندز نیز 54 ساله است اما مربیگری را زودتر از کارلتو آغاز کرده است. سرمربی دپورتیوو از سال 1990 کار مربیگری را آغاز کرده است یعنی پنج سال زودتر از آنچلوتی.

سرمربی رئال مادرید با دو مربی دهه هفتادی یعنی لوئیز انریکه و سیمئونه برای قهرمانی لالیگا رقابت می کند که 11 سال از او کوچک تر هستند. مارسلینو ، سرمربی ویارئال که این هفته به برنابئو می آید هم از آنچلوتی کوچک تر است. او از 32 سالگی سرمربیگری را در باشگاه لئالتاد در آستوریا آغاز کرد و حالا در سن 49 سالگی سابقه کار در رکرتیوو ، راسینگ ، ساراگوسا و سویا را هم دارد.

جوان ترین مربی لالیگا هم پابلو فرانکو ، سرمربی موقت ختافه است که در سن 34 سالگی روی نیمکت یک تیم لالیگایی نشسته است.

آنچلوتی فردا 946مین بازی دوران فوتبالش را در قامت سرمربی خواهد داشت. 41 بازی در رجینا ، 87 بازی در پارما ، 112 بازی در یووه ، 419 بازی در میلان ، 109 بازی در چلسی و 77 بازی در پی اس جی داشته و فردا در رئال بازی شماره 101 را انجام می دهد. کارلتو در مسیر رسیدن به بازی هزارمش قرار دارد و البته تا پیش از ان موقع می خواهد قهرمان لالیگا شده باشد.