مرجع خبری رئال مادرید : گرت بیل فردا مقابل ویارئال در ترکیب اصلی خواهد بود. او از مصدومیتش به خاطر تکل خشن آرون نیخز ریکاوری کرده و فردا بازی می کند.

بیل با یک بانداژ روی پایش به میدان خواهد رفت چرا که نمی خواهد این بازی مهم را از دست بدهد. بیل در دو بازی اخیر مقابل شالکه و الچه خوش درخشیده و اثرگذار بوده است. او در خدمت تیم است و خوب بازی می کند. اما حقیقت این است که علییرغم این درخشش ، بیل از نظر گلزنی مشکل دارد. بازیکن ولزی در شش بازی مقابل سوسیه داد ، سویا ، اتلتیکو ، دپورتیوو و شالکه گل نزده است و بدترین رکوردش را در دو سال اخیر به ثبت رسانده است. او پارسال هم در دو نقطه نتوانسته بود که در شش بازی گل بزند.

آخرین  گل گرت بیل مقابل کوردوبا بود که یک گل مهم و سه امتیازی از روی نقطه پنالتی بود. او حالا می خواهد به ویارئال گل بزند ، تیمی که اولین گلش در رئال را هم به آن زده بود.

بیل از زمان بازگشت از مصدومیتش متوقف نشده است. او از 22 بازی اخیر در 21 تا فیکس بوده و فقط در بازی برگشت مقابل کورنیا حضور داشته است. او در 17 بازی اخیر در 15 تا 90 دقیقه بازی کرده است و در یازده بازی قبلی تعویض نشده و کامل بازی کرده است. او 14 گل زده و فقط هشت گل تا رکورد فصل گذشته اش فاصله دارد.