مرجع خبری رئال مادرید : رئال و ویارئال 29 بار در لالیگا مقابل هم قرار گرفته اند که حاصلش 19 برد برای رئال ، هشت تساوی و دو برد برای ویارئال بوده است. در برنابئو این آمار به یازده برد و سه تساوی می رسد و ویارئال هرگز در خانه کهکشانی ها پیروز نشده است. البته مارسلینو ، سرمربی ویارئال سابقه پیروزی 3-0 در برنابئو با رکرتیوو را دارد. او در خانه رئال یک تساوی و هفت شکست عایدش شده است.

رئال مادرید و ویارئال در 24 بازی از 21 ترکیب متفاوت استفاده کرده اند. تکراری ترین نتیجه برای آنچلوتی در کل بازیهایش در لالیگا 3-0 بوده که هفت بار تکرار شده است. برای مارسلینو تکراری ترین نتایج 1-0 و 1-1 بودند که 23 بار تکرار شدند.

ویارئال پنجمین حریف محبوب رونالدو در لالیگاست که در هشت بازی ده بار دروازه اش توسط این ستاره باز شده است. رونالدو در سه بازی اخیرش سه گل به ویارئال زده است.

گونزالس گونزالس قضاوت این بازی را به عهده دارد. رئال مادرید با این داور هشت برد ، یک تساوی و دو شکست کسب کرده است. ویارئال هم با قضاوت او سه برد ، چهار تساوی و چهار شکست عایدش شده است. ویارئال هرگز در بازیهای خارج از خانه با قضاوت گونزالس پیروز نشده و در سه بازی سه بار باخته است.

داور کاستیا و لئونی سال گذشته بازی رئال و ویارئال را سوت زد که تیم آنچلوتی 4-2 پیروز شد. آربلوا در ترکیب رئال یک کارت تا محرومیت فاصله دارد و در ترکیب ویارئال هم جاناتان دوس سانتوس چنین شرایطی دارد.