مرجع خبری رئال مادرید: بازیهای رئال و ویارئال در سالهای اخیر بازیهای خاطره انگیزی بوده اند.

اولین بازی مقابل رئال
اولین بازی لالیگایی تاریخ ویارئال در برنابئو در روز دوشنبه 31 آگسوت 1998 بود. رئال جمعه قبلش در سوپرجام اروپا مقابل چلسی باخته بود. کرایوئانو در دقیقه سه اولین گل زیردریایی های زرد را در لالیگا زد.

گلهای زیبا
در 29 تقابل دو تیم در لالیگا ، رئال و ویارئال گلهای به یاد ماندنی زیادی به هم زدند. ضربه برگردان تماشایی مورینتس در اولین بازی تاریخ رئال در ال مادریگال در فصل 99-1998 ، گل گوتی در آوریل 2001 روی پاس روبرتو کارلوس که یک شوت بی نظیر زد. آن شب سه گل زیبا و بی نظیر به ثمر رسید.سونی اندرسون در سپتامبر 2003 با یک شوت مهار نشدنی گل زیبای دیگری را ز و مارکوس سنا هم در مارس 2012 یک کاشته مهارنشدنی را وارد دروازه کاسیاس کرد.

گل و وداع زیدان با برنابئو
در روز هفتم می 2006 ، زیدان برای آخرین بار پیراهن رئال را پوشید. ستاره فرانسوی اعلام کرده بود که پس از جام جهانی 2006 بازنشسته می شود و آن بازی آخرین حضورش در برنابئو بود. او وداع باشکوی با هواداران داشت. در دقیقه 66 بکام توپ را در جناح راست گرفت و ارسال کرد. در آن جا زیدان ظاهر شد و با ضربه سرش توپ بی نظیری را به توپ زد که رائول آن را گل کرد. او در آن بازی یک پاس گل ، دو دریبل تماشایی ، سه شوت و آخرین گلش با پیراهن رئال را زد. در دقیقه 88 تعویض شد که هواداران به شدت تشویقش کردند. در پایان بازی ریکلمه پیراهنش را با او عوض کرد….

بازیهای خارج از خانه زردها
در 14 حضور در برنابئو ، ویارئال هرگز پیروز نشده است : سه تساوی و یازده شکست. فقط دو بار بردند که این بازی در ال مادریگال بود. آخرین بار در سال 2009 رئال را شکست دادند که ری ارسال ماتیاس فرناندز توپ وارد دروازه رئال شد و ویارئال با نتیجه سه بر دو پیروز شد.

شوت مهار نشدنی کریستیانو
در فصل 10-2009 ، کریستیانو یک بازی درخشان داشت و  ری پنج تا از شش گل رئال مقابل ویارئال اثر گذاشت و یک گل تماشایی روی یک ضربه کاشته در دقیقه 17 بازی زد. ستاره پرتغالی یک گل مهار نشدنی را وارد دروازه دیگو لوپز کرد. این اولین گل کاشته رونالدو در لالیگا بود.  او به این گلش لقب ” تبریز” را داد. توپ 31 متر از دروازه فاصله داشت و با سرعت 101.5 کیلومتر بر ساعت و ارتفاع 2.5 متر که به 2.20 متر کاهش یافت وارد دروازه حریف شد.

خوشحالی مورینیویی
در 9 ژانویه 2011 رئال مادرید میزبان ویارئال بود. پس از یک بازی مشکل ، مورینیو که از پیروزی 4-2 با درخشش کاکا راضی بود در مقابل نیمکت ویارئال خوشحالی کرد. بازیکنان زردپوش از این حرکت عصبی شدند و کانی به او بطری پرت کرد. مورینیو ادعا کرد که با این حرکت می خواسته خوشحالیش را با پسرش تقسیم کند.

اولین بازی و گل بیل
در روز 14 سپتامبر 2013 ، بیل که به تازگی با 101 میلیون یورو به رئال آمده بود 61 دقیقه در ال مادریگال بازی کرد و اولین گلش را زد. کاکا نیز اولین گلش در رئال را از روی نقطه پنالتی به ویارئال زده بود.