مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی در مورد تساوی مقابل ویارئال در کنفرانس مطبوعاتی صحبت کرد.

اشتباهات :” دو نیمه برگزار ش. در نیمه اول ریتمی کندتر از سطح بازی را داشتیم. سانترهای زیادی کردیم چرا که تحرک ت کند بود. در نیمه دوم ریتم را عوض کردیم اما از موقعیت ها استفاده نکردیم.”

امتیاز دادن رئال :” این اتفاقات در فوتبال رخ می دهند. گاهی این اتفاق رخ می دهد. حقیقت این است که در نیمه اول بیش از حد کند بودیم ، کاملا برعکس نیمه دوم.”

تیم با استرس ضربات آخر را می زند؟” نمی دانم استرس بود یا نه اما موقعیت های زیادی داشتیم. در ضربات آخر بدشانس بودیم. 24 شوت زدیم که فقط هفت تا در چارچوب وبد.”

ویارئال :”تیمی با نظم بالا و با هویت بودند و همیشه همین هستند. یک بازی باکیفیت با سازماندیه بالا را ارائه دادند.”

علت کندی شرایط بدنی بود یا ذهنی ؟” اگر مشکل بدنی بود در نیمه دوم بهتر از نیمه اول نبودیم. مشکلاتی داشتیم.”

تعویض ایسکو :” یک مربی درون زمین حضور دارد و تعویض می کند چرا که به نظرش این بهترین تصمیم است اما با این تعویض می خواستم تعادل را بیشتر کنم.”

تنها بودن کروس در خط هافبک :”لوکاس سیلوا تلاش کرده که کنار کروس کار کند. در ابتدا در خط دفاع ریسک کردیم اما در نیمه دوم فقط دو موقعیت داشتیم. پس از آن بیشتر به خط حمله فشار آوردیم اما ویارئال توپ را به خوبی مدیریت کرد.”

فاصله دو امتیازی با بارسا :” تیم بهتر شده است. دو امتیاز را از دست دادیم اما لالیگا تا هفته آخر تعیین نخواهد شد. برتری دو امتیازی مفهومی برایمان ندارد. سعی می کنیم که لذت بریم و به ورندمان ادامه دهیم چرا که بازی مشکلی داریم.”

شانس :” مسلما در این بازی بدشانس بودیم.”

بازی کردن در چهارشنبه و یکشنبه بهتر است ؟” چنین فکری ندارم. به نظرم این هفته خوب تمرین کردیم اما اوضاع خوب پیش نرفت. مشکل بدنی نداریم.”