مرجع خبری رئال مادرید : گونزالس گونزالس برای بازی دیشب کار مشکلی نداشت اما تصمیماتش بحث برانگیز بودند. در نیمه اول یک پنالتی مسلم را روی بیل نگرفت. بیل می خواست با سر به توپ ضربه بزند که دستش توسط خائومه کاستا کشیده شد. در دقیقه 12 نیز ایسکو روی کمپل خطا کرد که گرفته نشد ، البته این صحنه در بیرون محوطه بود.

کارت ندادن به خائومه کاستا در زمانی که توپ به دستش خورد تصمیم اشتباهی نبود چرا که برخی هندها کارت ندارند و بازیکن ویارئال عمدی در کارش نداشت.

در نیمه دوم در دقیقه 50 بیلی روی رونالدو خطا کرد و پنالتی درست بود. در دقیقه 57 کارواخال در حرکتی مشابه با دوستش موی گومز را بغل کرد و این صحنه نیز باید اخراج می شد. در دقیقه 66 رئالی ها معتقد بودند که بیلی هند پنالتی کرده است اما این طور نبوده است. در دقیقه 68 بیلی در محوطه جریمه رونالدو را هل داد اما داور تصمیم درسی گرفت که خطا اعلام نکرد.

در دقیقه 76 ویتو در موقعیتی درست با کاسیاس تک به تک شد و خودش زمین خورد. په په هیچ برخوردی با او نداشت. در دقیقه 81 نیز بیلی و چیچاریتو برای توپ با هم رقابت می کردند و این صحنه برای پنالتی گرفتن بیش از حد َآرام بود. به طور کلی گونزالس گونزالس قضاوت خوبی داشت اما یک پنالتی برای هر کدام از دو تیم نگرفت.

اوریزار آزپیتارته