مرجع خبری رئال مادرید : مطبوعات کاتالونیا از تساوی رئال مقابل ویارئال خوشحال شدند و تا جاتیی که توانستند به این تیم حمله کردند. مطبوعات بین المللی نیز ب بی حالی رئال اشاره کردند و گاتزتا از ایکر به خاطر توپگیری هایش خوبش ستایش کرد.

موندو دپورتیوو:” زیردریایی ها بادکنک سفید را ترکاندند”
“رئال مادرید مقابل یک ویارئال عالی که مملو از ذخیره هایش بود متفاوت است. سفیدپوشان در این بازی متوقف شدند. رونالدو از روی نقطه پنالتی رئال را پیش انداخت و جرارد روی حرکت عالی ویتو گلزنی کرد.”

اسپورت :” رئال مقابل ویارئال مساوی کرد و … راضی است”
“رئال مادرید نتوانست که مقابل فشار مقاومت کند و در برابر ویارئال تن به تساوی داد و دو امتیاز مهم در راه قهرماین از دست رفت. رئال یک تیم فاقد ایده بود که بسیار تردید آمیز ظاهر شد.”

گاتزتا دلوا اسپورت:” ویارئال ، رئال مادرید را متوقف کرد”
“رئال مادرید با درخشش آسنخو در مقابل یک ویارئال سرحال امتیاز داد. کاسیاس تاثیر گذار ظاهر شد و در دقیقه 86 جلوی گل خوردن تیمش را گرفت. ویارئال مارسلینو عالی کار کرد ، آن هم در حالی که با فکر بازی کوپا مقابل بارسا به ویتو ، موساچیو ، تریخروس ، اوچه و دوس سانتوس استراحت داده بودند.”

اکیپ فرانسه :” رئال ، بدرفتار”
“ویارئال که در لالیگا در دره ششم است و به مرحله یک هشتم لیگ اروپا رسیده است برای رئال در یکشنبه شب مشکلاتی جدی را ایجاد کرد. سن ایکر در دقیقه 86 ظاهر شد.”

بیل المان:” پنالتی رونالدو برای برد کافی نبود”
“رونالدوی سوپر ستاره علیرغم گلش تساوی رئال را دید. او 53 مین گل فصل خود را به ثمر رساند.”

گاردین انگلیس:” رئال دو امتیاز را پس از تساوی مقابل ویارئال از دست داد”
“رئال برای اولین بار پس از شکست از اتلتیکو در ماه سپتامبر در خانه پیروز نشد و اولین تساوی فصلش را کسب کرد.”

ال پایس:” لالیگا با بی خیالی نمی گذرند”
“در لالیگای فعلی هر بازی اهمیت خاص خود را دارد. یک روز مالاگا در مقابل بارسلونا رویایی بازی می کند و یک روز ویارئال در برنابئو. ”

ابولای پرتغال :” گل پنالتی رونالدو جلوی نا امیدی در برنابئو را نگرفت ”
“رئال نتوانست نتیجه ای بهتر از تساوی را مقابل ویارئال در برنابئو بگیرد.”

اوله آرژانتین :” جشن بارسلونا”
“رئال مادرید تا آخرین لحظه تلاش کرد اما گل رونالدو کافی نبود و با ویارئال مساوی کرد. بدین ترتیب تیم مسی به دو امتیازی انها رسید و لالیگا داغ تر شد.”

رکورد مکزیک :” صدرنشین نامطمئن”
“رئال مقابل ویارئال مساوی کرد و لالیگا داغ شد. چیچاریتو هم گلزنی نکرد.”