مرجع خبری رئال مادرید : تونی کروس ، هافبک المانی رئال مادرید در مورد پست جدیدش در تیم آنچلوتی و عقب کشیده شدن پستش نسبت به بایرن صحبت کرد.

وی گفت :” مهم این است که در تیم جا بیافتم. ما با سه هافبک بازی می کنیم و من نقشی دفاعی تر دارم و از آغاز فصل این نش را داشتم و آن را دوست دارم. احتمالا توانسته ام که خواسه مربی را برآورده کنم اما با این آزادی مشکلی ندارم. از عملکردم رضایت دارم. پستم عقب تر کشیده شده است و هیچ مشکلی ندارم.”

کروس در ادامه بیان کرد :” در رئال مادرید تعادل مهم است. با مهاجمان زیادی بازی می کنیم و به همین خاطر اولویت من ورود به محوطه جریمه حریف نیست. مهم این است که توپ را در مرکز زمین به چرخش در بیاوریم و هرگز جایگاهمان را از دست نمی دهیم.”

وی در مورد حمایت کل دنیا از رئال صحبت کرد :” این حمایت را می شود حس کرد. هواداران احساس خاصی نسبت به ما دارند. چند وقت پیش در دبی بودیم و فکر می کردم که آن جا محل ساکتی باشد اما وقتی ما رسیدیم به نظر می رسید که هواداران از حضور رئال دیوانه شده اند و هیجانشان حتی از اسپانیایی ها هم بیشتر است. این خودش خیلی حرف است. در باشگاهی هستم که بی نهایت جام می برد و بازیکنانی در بالاترین سطح قرار دارد. رئال خیلی جذاب است.

وی در مورد پدر شدن خود هم صحبت کرد و اظهار داشت :” فکر می کنم که پدر خیلی خوبی باشم. این مهمترین کار است و باید به خاطر آن یک توپ طلا بگیرم!”