مرجع خبری رئال مادرید : لوکاس سیلوا پس از سه بازی پیاپی حضور در ترکیب اصلی رئال تردیدهایی را پدید آورده است. بازیکن برزیلی با 14 میلیون در زمستان به رئال آمد تا جای خالی مودریچ مصدوم، خدیرایی که رفتشن قطعی است و ایارامندی که مورد اعتماد مربی نیست را حس کند. بدین ترتیب مربی پرتغالی در سه بازی اخیر به این بازیکن برزیلی به عنوان یار فیکس فرصت داد.

لوکاس سیلوا پس از 265 بازی و سه بازی حضور در ترکیب اصلی بازی به بازی افت کرد و آمارش حتی بهتر از ایارامندی هم نیست. او به طور متوسط تقریبا نصل ایارا پاس می دهد ، درصد پاسهای صحیحش کمتر است ، توپهای کمتری نسبت به دقایق حضورش در زمین می رباید و بیشتر توپ لو می دد. لوکاس سیلوا در کروزیرو یکی از دو نفر هافبک دفاعی بود و حالا به نظر می رسد که با پست جدیدش هماهنگ نشده است.

تا پیش از بازگشت مودریچ ، رئال یک بازی مشکل در سن مامس خواهد داشت. آنچلوتی باید در مورد اعتماد به یکی از میان لوکاس سیلوا و اسیر ایارامندی تصمیم گیری کند.

عملکرد لوکاس سیلوا مقابل ویارئال جالب نبود. بازیکن برزیلی فقط 28 پاس داد ، 19 تا کمتر از ایسکو و 36 تا کمتر از کروس. او فقط دو توپ ربود ، ایسکو 6 تا و بازیکن المانی 11 تا. فقط بنزما با یک توپربایی آماری ضعیف تر از او را داشت. او حتی یک دریبل هم نزد (ایسکو 16 بار و کروس 13 بار) و هیچ خطایی نه انجام داد و نه بر رویش انجام شد. ایسکو یک خطا کرد و چهار خطا بر رویش انجام شد و کروس یک خطا انجام داد و سه خطا بر رویش ارتکاب شد.