مرجع خبری رئال مادرید : آنچلوتی ، رختکن و باشگاه دلایل مختلفی را برای افت تیم رئال نسبت به آغاز فصل بر می شمرند. مصدومیت ها ، افت بدنی یا نیمکت ضعیف برخی از این دلایل هستند اما یک مشکل بیش از بقیه نمود دارد : قوای هجومی رئال به شکل واضحی افت کرده است.

رئال مادرید دروازه حریف را نمی بیند و مشکلات از آغاز سال دو چندان شده است. بدون گل ، بهشتی وجود ندارد. رئال قوای گلزنی خود را از دست داده است و برای پیروزی در بازیها بیش از گذشته اذیت می شود. تیم آنچلوتی نه تنها کمتر می برد (چهار برد پیاپی بهترین روند او در 2015 است) بلکه خیلی کمتر گل می زند.

در 13 بازی اخیر رئال فقط 24 گل زده است. ختافه و سوسیه داد تنها پیروزیهای پرگل رئال را تشکیل می دادند ، آن هم در حالی که رئال در پایان سال 2014 در هفت بازی لالیگا ، چمپیونزلیگ یا کوپا همیشه حداقل پنج گل زده بود.

بی بی سی مسلما ریشه اصلی این مشکل است. مثلثی متشکل از بیل ، بنزما و رونالدو در کل سال 2015 فقط 15 گل زده اند ، یعنی به اندازه مسی 17 تا کمتر از مثلث خط حمله بارسا.

رونالدو هفت گل زده است و تنها بازیکنی است که می تواند در خط حمله نمره قبولی بگیرد که البته با اوجش خیلی فاصله دارد بیل در سال 2015 فقط سه گل زده است که از آخرین گلش چهل روز می گذرد. او هفت بازی است که گلزنی نکرده است. بنزما نیز فقط پنج گل زده است.

رئال در زمان 22 بردش به طور متوسط سه گل در هر بازی می زد و حالا به طور متوسط دو گل می زند.