مرجع خبری رئال مادرید : رئال مادرید با عملکرد ضعیفش در هفته های اخیر لالیگایی که عملا در مشتش بود را به حریفان تقدیم کرد.

رئال مادرید آنچلوتی در زمین اتلتیک بیلبائو هم باخت تا این فرصت را به رقبایش بدهد تا بالاتر از انها در جدول قرار بگیرند.

مدیریت خنده کم کم تبدیل به معضل رئال می شود. بنزما می تواند هر چقدر که می تواند در زمین چرت بزند و باز هم در ترکیب باشد. خسه رودریگز هر چقدر هم ضعیف و سردر گم کار کند تعویض اول تیم است. ژابی آلونسو و دی ماریا ، مهمترین بازیکنان تیم مثل آب خوردن راهی تیمهای دیگر می شوند و هیچ جایگزین مناسبی ( به خصوص برای دی ماریا) خریده نمی شود و وقتی از مربی در مورد چنین اتفاقات سوال برانگیی می پرسند او هیچ راهکاری جز خندیدن ندارد.

اما در کنار همه این مسائل وقتی بازیکنان بی کیقیتی مثل ایارامندی ، بنزما ، خسه، چیچاریتو و … در ترکیب حضور دارند و مربی هم می داند که چیزی از آنها در نمی آید شاید بهترین راهکار استفاده از جوان های آکادمی باشد ، راهکاری که به نظر می رسد که مربی تیم جسارت استفاده از آن را ندارد.

حالا آنچلوتی چالش بزرگی پیش رو دارد : یا باید در روز دوم بردن در نیوکمپ پیروز از زمین خارج شود یا آن که آماده دریافت حکم اخراجش باشد. مسلما خود او هم می داند که  مدیریت خنده و به بی خیالی گرفتن حالا بدترین راهکاری است که می تواند انتخاب کند. بازیکنانی مثل بنزما و خسه باید و باید تنبیه شوند چرا که رئال جای لوده گری و رپ خواندن نیست!

شاید تنها نکته مثبت این بای غیرت بازیکنانی مثل په په بود ، غیرتی که شاید اگر یک ذره از آن در وجود رپرهای تیم دیده می شد برای کسب نتیجه کافی بود.