مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی مقابل شالکه در کنفرانس مطبوعاتی حضور پیدا کرد.

بیل ، بنزما و رونالدو :” تا زمانی که آماده باشند بازی می کنند چرا که به ما موفقیت های زیادی دادند. به آنها بی تردید کاملا اعتماد دارم. کلا افت کردیم و منحصر به این سه نفر نمی شود. تیم در این شرایط زیاد به مهاجمانش کمک نمی کند.”

حفظ سبک :” سبکمان را حفظ می کنیم. هویت خودمان را خواهیم داشت چرا که این گونه راحت تر هستیم. این هویت عوض نمی شود و این مشخص است.”

صحبت پس از سن مامس :” پس از بازی در بیلبائو می خواستم که نظراتم را در مورد بازی توضیح بدهم و در مورد مشکلات صحبت کنم. فکر می کنم این را درک کردید و با آن موافق بودید. می دانیم که مشکلاتی وجود دارد و در هر بازی سعی می کنیم که بهتر شویم.”

مشکلات :” این را گفتم. با ضربه های زیادی بازی می کنیم. بازیمان سریع نیست. کنترل مناسبی روی زمان و کار تیمی نداریم.”

کروس در شرایط فعلی و برنامه هایش :” صحت ندارد که زایده از حد بازی کرده است. در بازیهای اخیر یعنی در دو ماه اخیر بازهیای زیادی نداشتیم. مشکل از خستگی نیست. مشکل فنی است که باید به سرعت آن را حل کنیم. کروس نیازی به استراحت ندارد. البته این که در خطر محرومیت است هم بحثی است که باید مورد توجه داشته باشیم.”

هشت بازی گل نزدن بیل، نیمکت نشین نمی شود ؟ ” کل تیم باید حالش را عوض کند. بنزما ، رونالدو و خط هافبک هم باید عوض شوند. باید کل تیم از همه نظر ملاحظه انجام بدهد. بیل از کارش راضی است. او تلاشش را می کند و سعی می کند که بهتر شود.”

در نیوکمپ شانس بیشتری ندارید ؟ ” 22 مارس به نیوکمپ خواهیم رفت اما قبل از ان به مصاف شالکه و لوانته می رویم. به آن بازی اطمینان داریم و می دانیم که وضعیت ما را مشخص می کند. امیدواریم که واکنش خوبی داشته باشیم و اعتما دبه نفس زیادی داشته باشیم.”

تغییرات مقابل اتلتیک :” وقتی خسه در ترکیب باشد معنی اش این است که از 3-3-4 به 2-4-4 تغییر سبک می دهیم و وقتی خط هافبک عوض می شود یعنی به دنبال طراوت و تعادل هستیم. درکش مشکل نیست.”

اودگارد :” در لیست نخواهد بود. در کاستیا عالی بوده است.نمی دانم چه زمانی ابزی می کند.”

لیست :” خدیرا و مودریچ در لیست بازی فردا هستند و راموس مقابل ولانته بازی خواهد کرد.”

تقصیر:” وقتی تیمی خوب بازی نمی کند صد در صد مربی مقصر دانسته می شود و وقتی می برد نقش مربی صفر درصد است.”

مودریچ فیکس است ؟ ” روی نیمکت می نشیند. در نیمه دوم 30 دقیقه بازی می کند.”

پرز :” بارها با من صحبت کرده و ابراز حمایت کرده است. باشگاه پشت من است.”