مرجع خبری رئال مادرید : این احتمال وجود دارد که این آخرین فصل حضور آنچلوتی در رئال باشد . به همین دلیل این مربی به پیشنهادات دیگرش نیز گوش میدهد . به گزارش روزنامه ی ایتالیایی لاگاتزتا ، آنچلوتی با سران سیتی مذاکراتی را داشته تا جانشین احتمالی پلگرینی در سیتی باشد . سران باشگاه منچستری برای کارلتو ضرب العجل نیز تعیین کرده اند : 30 آپریل (10 اردیبهشت) . به گزارش این روزنامه کارلتو پاسخ نهایی خود را در این تاریخ به سران سیتی خواهد داد .
قرارداد فعلی مربی ایتالیایی با رئال تا ژوئن 2016 اعتبار دارد . پرز نیز اعلام کرده : ” صرف نظر از هر اتفاقی که بیفتد ، آنچلوتی تا پایان فصل با ما خواهد ماند . ” بعد ها افزود : ” شما از من توقع دارید تا مربی لادسیما را اخراج کنم ؟! ” اما پرز نیز تحت فشار انتخابات سال آینده قرار دارد . آنچلوتی میداند که آینده ی کاری اش در رئال بستگی به نتیجه ای که در لالیگا و چمپیونزلیگ امسال کسب میکند دارد .
آنچلوتی حمایت بزرگان تیم را نیز در اختیار دارد . چندی پیش سرخیو راموس کاپیتان دوم تیم یک بار دیگر حمایتش را از مربی علنی کرد : ” جام هایی که برای ما کسب کرده گویای همه چیز است . ” هرچند مربی ایتالیایی با وجود کسب دهمین جام اروپایی ، از لغزندگی صندلی مربیگری اش و بی ثباتی شغلی اش ناراضی است .
طرف دیگر این قضیه ، باشگاه انگلیسی است . آن ها به دنبال جانشینی مناسب برای پلگرینی هستند که فقط در شرایطی که لیگ را ببرد مربی سیتی باقی خواهد ماند که امری غیرممکن به نظر میرسد . چرا که 8 بازی تا پایان فصل باقی مانده و هم اکنون این تیم 6 امتیاز کمتر از چلسی صدرنشین دارد .
یک ماه و نیم آینده کلید وضعیت آینده ی آنچلوتی است . تیم باید در یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ با اتلتیکو مادرید مواجه شود و در لیگ هم با شرایط فعلی جای هیچ لغزشی ندارد . یک بارسلونای آماده با 4 امتیاز اختلاف صدرنشین لالیگاست .
به گزارش لا گاتزتا ، در صورت جدایی آنچلوتی ، زیدان و یورگن کلوپ گزینه های جانشینی او به شمار میروند .