مرجع خبری رئال مادرید : پس از یک مدت زمان طولانی ، رئال مادرید اکنون بازیکن مصدوم ندارد . از 17 مارچ 2014 که خسه با مصدومیت شدید زانو مواجه شد تاکنون ، رئال همواره حداقل یک مصدوم داشته است . هم اکنون نیز که خامس رودریگز چراغ سبز پزشکان رئال را برای بازی آخر هفته مقابل گرانادا دریافت کرده است ، در بیمارستان تیم هیچ مصدومی وجود ندارد . پس از گذراندن یک دوران نقاهت دو ماهه بابت شکستگی در پای راستش ، رودریگز آخرین رئالی ای بود که در این فصل از مصدومیتش ریکاوری کرد . حال برای اولین بار در این فصل ، آنچلوتی تمامی 23 بازیکن خود را در اختیار خواهد داشت . وی حتی در آغاز فصل هم از تمامی بازیکنانش بهره ای نمیبرد چرا که خسه دچار مصدومیتی سنگین بود .
البته یک احتمال وجود دارد و آن این است که طبق روال مرسوم گذشته رئال مبتلا به ویروس فیفا شود . هم اکنون 18 بازیکن رئال همراه تیم های ملی خود هستند و باید دو بازی برای تیم ملی کشورشان انجام دهند . چشم آنچلوتی به این بازی ها خواهد بود و او امیدوار است تا بازیکنانش دچار مصدومیت نشوند .
اگر اتفاق غیر منتظره ای رخ ندهد ، آنچلوتی میتواند از تمامی مهره هایش در بازی مقابل گرانادا ، و مهم تر از آن در بازی های چمپیونزلیگ مقابل اتلتیکو استفاده کند .