مرجع خبری رئال مادرید : رائول گونزالس اسطوره رئال مادرید در مورد آخرین شرایط این تیم صحبت کرد.

دوره کهکشانی ها : کلمه کهکشانی ها را دوس ندارم. پایان خوبی نداشت. من فوتبال ناب را دوست دارم و چنین تفکراتی را نمی پسندم. در دوران حضورم در رئال هر سال بهترین های یازار نقل و انتقالات را می خریدیم و من با خود فکر می کردم که آیا بهتر از این هم می توانیم باشیم؟

ارزشهای رئال :اکنون ایکر و راموس و همچنین بسیاری از خارجی هایی که مدتها در باشگاه بودند مفهوم آقایی را معنا می کنند.

توپ طلا: کل زندگی ام را وقف عشقم یعنی فوتبال کردم. یک بار سوم شدم، یک بار دوم. دیگر‌چه کار می توانستم بکنم؟ شاید استحقاقش را داشتم اما حالا دیگر مهم نیست. فوتبال یک ورزش تیمی است و خوشحالم که جوایز تیمی زیادی را در تیمهایم کسب کردم و این از جوایز انفرادی مهمتر است.

مربیگری : در مورد مربیگری مطمئن نیستم اما اگر مربی شوم فلسفه ام مثل دل بوسکه و والدانوست و به دنبال فوتبال زیبا خواهم بود.

کاسموس: هماهنگ شده ام. به بازی در زمین های نیمه خالی عادت دارم. در قطر هیچ کس به ورزشگاه نمی رفت. این جا کمی به جو برنابئو نزدیک شده ام.

صحبت با گواردیولا : از قدیم با پپ رفیق بوده ان. برای آمدن به نیویورک نیازی به توصیه او نداشتم. پروژه کاسموس به حد کافی برایم اغواکننده بود. این جا هم چندان ناشناخته نیستم. بیست سال در رئال مادرید سرشناس ترین باشگاه جهان بازی کرده ام و شناخته شده هستم.