مرجع خبري رئال مادريد : رئال مادرید در شبی که باید علاوه بر یازده بازیکن رایو با تیم سه نفره داوری هم می جنگید یک پیروزی شیرین را در وایکاس کسب کرد.
عملکرد بحث برانگیز و تاسف بار داوری نزدیک بود که رئال را کلا از لالیگا دور کند. داور که کمر به قتل رئال بسته بود در اقدامی عجیب رونالدو و کروس را از بازی بعدی محروم کرد که احتمالا ایسکو و یک هافبک از بین ایارامندی، خدیرا یا لوکاس سیلوا جای این دو را در ترکیب خواهند گرفت.
صحنه ای که به رونالدو کارت زرد داده شد یکی از کثیف ترین صحنه های داوری تاریخ فوتبال بود. در حالی که همه منتظر بودند که پس از تکل دوپا و بسیار خشن بازیکن رایو روی رونالدو پنالتی گرفته شود ، این بازیکن پرتغالی بود که کارت گرفت ، گویی که رونالدو باید در مقابل این تکل می ایستاد تا کلا دو پایش قلم شود!
اما بامزه تر این جا بود که این ناداوری باعث شد که رئال به خودش بیاید. روی دو حرکت استثنایی دنی کارواخال رئال مادرید دو گل زد و حالا سوال بزرگ این جاست که چرا از نظر پرز همیشه مرغ همسایه غاز است؟ چطور می توان بهترین دفاع راست حال حاضر اروپا را نادیده گرفت و برای یک بازیکن برزیلی که هنوز در هیچ تیم و لیگ بزرگی بازی نکرده 32 میلیون یورو هزینه کرد؟ وقتی که تیم در پست های دیگری به خصوص در نوک پیکان خط حمله فاقد یک رقیب مناسب برای بنزماست، آیا ضرورتی برای خرید مدافع راست وجود داشت؟
روی صحنه اول کارواخال معجزه کرد. او مثل یک خنجر به قلب خط دفاع رایو زد و با یک سانتر عالی موجب شد که رونالدو سی و هفتمین گل فصلش را بزند. چند دقیقه بعد باز هم روی حرکت خوب کارواخال ، خامس پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک ضربه قنی و دقیق گل دوم را زد تا کلۀ کچل پاکو خمز ، مربی رایو که در آغاز فصل به زیدان حمله کرده بود بی کلاه بماند.
به هر صورت این بازی را می توان برگ زرینی بر کارنامه رئال آنچلوتی دانست. رئال مادرید متهورانه در مقابل تیم داوری پیروز شد. آنها می خواستند که همین حالا بارسا را قهرمان کنند اما تیرشان به سنگ خورد.
در این بازی بنزما باز هم نشان داد که علیرغم همه توانمندی هایش به شدت بازیکن بی ثباتی است. او پس از چند بازی خوب مقابل رایو کاملا محو بود. بیل هم شب خوبی نداشت اما در نقطه مقابل کاسیاس با چند واکنش خوب در مقاطعی کلیدی به پیروزی رئال کمک کرد.