مرجع خبري رئال مادريد : آنچلوتی از داور به خاطر نگرفتن پنالتی واضح روی رونالدو انتقاد کرد.
بازی :” سعی کردیم که با جدیت در خط حمله فشار بیاوریم اما در نیمه اول موفق نشدیم. در نیمه دوم کام تر بازی کردیم و لایق پیروزی بودیم. خیلی خوشحالیم. از نیمه دوم کاملا راضی هستیم. رفتار و بازی خوبی داشتیم و از نظر بدنی سرحال بودین. بیشتر از این را نمی خواهم.”
مصدومیت مودریچ :” هیچ مشکلی نیست. بازی مشکلی بود به خصوص در نیمه دوم. در پایان برخی بازیکنان خسته بودند.”
ترجیح دادن خامس به ایسکو :” هر بازی ترکیب و داستان خودش را دارد. حس می کردم که خامس بیشتر به بازی تیمی کمک می کند و او را انتخاب کردم اما ترکیب هر بازی متفاوت است.”
به داور چه گفتید ؟ ” به او گفتم که شگفت انگیز است که چطور می توانست آن صحنه را پنالتی نگیرد. نگرفتن آن پنالتی دروغ بود.”
رایو مثل اتلتیکو هافبک های زیادی داشت :” این دو تیم متفاوت هستند. رایو از عقب بازی را شروع می کند. به همین خاطر از جلو فشار آوردیم. درنیمه اول موفق نبودیم اما در نیمه دوم موفق شدیم. در لیگ قهرمانان باید از تاکتیک متفاوتی استفاده کنیم چرا که اتلتیکو روی توپهای بلند خیلی تمرین کرده است و از کیفیت مهاجمانش استفاده می کند. هر بازی متفاوت است.”
خستگی و فشار رایو :” رایو فشارش را کحم کرد و ما در نیمه دوم بهتر شدیم. در خط حمله منسجم بودیم و با توپ خو بازی کردیم. در نیمه اول برای رسیدن به دروازه حریف خیلی عجله داشتیم. در نیمه دوم ارام تر بودیم.”
خمز :” رایو خیلی خو بازی می کند و تفکر خوبی دارد. نه تنها امروز بلکه مدتهاست کهع این گونه است.”
بیل بازی کرد و بنزما تعویض شد :” بیل امروز صبح تست داد و شرایش خوب بود. ریکاوری کرده است و بی مشکل بازی کرد. تعویض کریم به این خاطر بود که می خواستیم با چهار هافبک بازی کنیم و راحت تر دفع کنیم.”