مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی پیش از بازی میان رئال و مالاگا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

بنزما : آماده نیست اما به بازی بعدی می رسد. بهترین ترکیب را در مقابل تیمی استفاده می کنیم که خوب کار کرده و خطرناک است. ساختار کلی تیم عوض نمی شود. بنزما به دربی می رسد.

آینده خودش و کاسیاس: من، کاسیاس و همه کسانی که خوب کار کرده اند فصل بعد همین جا خواهند بود. فعلا این سوال اهمیتی ندارد چون به حال توجه داریم.

۰-۰ در کالدرون : برای من این مهم بود که تیم همه تلاشش را کرد و بهترین عملکردش را داشت. بعد از آن می توان نتیجه را بررسی کرد. در کل بازی حس خوبی به من داد.

نیمکت نشینی ایسکو : ایسکو حس نیمکت نشینی ندارد چرا که در بازی قبلی لالیگا حضور داشت. حالا بازی مهم و غیرمهم وجود ندارد، همه بازیها مهم هستند. مثل بقیه سرحال است و در هر لحظه می توان از او استفاده کرد. از روندش راضی هستیم. بیشتر و باثبات تر از سال گذشته بازی کرده است. شراسطش عوض نشده است. برخی می گویند که با غیبت در یک بازی کیفیت و توانمندی هایش را از دشت داده است اما این طور نیست. کیفیت بی نظیری دار و همین مهم است.

برنابئو : تیم بهترین عملکردش را داشته است و خوب کار کرده ایم به همین خاطر امیدوارم که هواداران کمکمان کنند.

مالاگا : بازی خطرناکی است چون که مقابل اتلتیکو خوب کار کردندو بارسلونا را شکست دادند.  این ما را نگران می کند و تمام انرزژمان را درون زمین خواهیم گذاشت.

ایسکو و چیچاریتو : در حال بررسی گزینه بازی دادن به آنها هستیم.

عدم استفاده از سیستم چرخشی: پشیمان نیستم.

تغییرات : تیم روی همین بازی تمرکز دارد نه چهارشنبه.انگیزه داریم تا خوب کار کنیم. به آنها نیاز داریم.

بازی بارسا : باز هم به سینما رفتم (می خندد) بازی را ندیدم چون روی کار خودمان تمرکز داشتم. مطمئنا بازی جذابی بوده است.

خط خوردن لوکاس سیلوا مقابل اتلتیکو و ماندن خدیرا: هر کسی آماده باشد بازی می کند و به قرارداد بازیکنان توجه نمی کنم.

دروازه بانی بهتر از کاسیاس به تیم می آید؟ به رنکینگ دروازه بان ها نگاه نمی کنم. من سه دروازه بان خوب در اختیار دارم. سه دروازه بای که دارم بهترین های دنیا هیتند و نیازی به خرید کسی ندارم.

بی ثباتی کوئنت رائو : فردا بهترین ها بازی می کنند. قرار نیست که به بازیکنی با این تفکر بازی دهیم که در جریان بازیها قرار بگیرد و سرحال شود. به همین خاطر کوئنت رائو بازیی نمی کند.