مرجع خبری رئال مادرید : مالاگا در طول تاریخ تیم خوش یمنی برای رئال مادرید بوده است. تیم مادریدی فقط یکی از 27 بازی لالیگایی مخود را مقابل رئال برده است. تنها بردشان در فصل 13-12 در دوره مربیگری مورینیو بود که کاسیاس در آن بازی تنبیه شد و روی نیمکت نشست تا با حضور آدان ، رئال با نتیجه سه بر دو ببازد. ایسکو یک بار و سانتاکروز دو بار گلزنی کردند.

در برنابئو آمار برای مالاگا ضعیف تر است. آنها هرگز در برنابئو پیروز نشده اند و حاصل کارشان یازده برد و دو تساوی بوده است. کارلتو مقابل مالاگا هفتادمین بازی لالیگایی خود را در رئال داشت. او در این تیم 51 برد ، هفت تساوی و یازده شکست کسب کرده است. رئال از زمان آمدن مربی ایتالیایی 196 گل در لالیگا زده است.

خاوی گراسیا ، سرمربی مالاگا سه بار مقابل رئال قرار گرفته که بهترین نتیجه اش تساوی دو گله با اوساسونا مقابل رئالی ها بود.

کریستیانو در مقابل چهارمین حریف محبوبش در لالیگا قرار می گیرد. بازیکن پرتغالی در یازده بازی 13 گل در مقابل این تیم زده که فقط سویا با 16 ، ختافه با 15 و بیلبائو با 14 گل بیشتر دروازه شان گشوده شده است. مالاگا از سویی همان تیمی بود که نوار گلزنی بی نظیر رونالدو که در ده بازی پیاپی 19 گل زده بود را پاره کرد.

داور بازی بیکاندی گاریدوست که اولین سال حضورش در لالیگاست و بازی دور رفت را هم او سوت زد. در رئال بازیکنانی نظیر راموس ، کارواخال ، کریستیانو و مودریچ یک کارت تا محرومیت فاصله دارند. در مالاگا نیز سامو گارسیا و میگل تورس چنین شرایطی دارند.