مرجع خبری رئال مادرید : ناچو فرناندز از آن دست بازیکنانی است که هر مربی آرزوی داشتنش را دارد. بازیکنی متعصب و پرتلاش که همیشه در خدمت تیم است و سعی می کند تا جایی که می تواند به هم تیمی هایش خدمت کند. البته این بازیکن از نقش خود در تیمش راضی نیست و اکنون در فکر جدایی از باشگاه کل عمرش است.

ناچو در سومین سال حضورش در تیم اصلی هر چند که می داند تلاش هایش مورد تقدیر هواداران ، باشگاه و رسانه هاست اما امسال فقط 934 دقیقه بازی کرده است یعنی 441 دقیقه کمتر از پارسال. رئال مادرید در صورتی که تا فینال چمپیونزلیگ برسد حداقل 11 بازی دیگر تا پایان فصل خواهد داشت و بعید است که ناچو به رکورد پارسالش برسد. امسال این بازین در هشت بازی در ترکیب اصلی بوده است آن هم در حالی که رکورد پارسالش 13 بازی بود.

ناچو از کودکی رئالی بوده است و خوشحال است که اکنون بخشی از تیم اصلی است اما از نیمکت نشینی های مداوم خسته شده است. به طور مثال او در دربی سه شنبه گذشته در کنار چیچاریتو ، کوئنت رائو و سیلوا از لیست خط خورد. این بازیکن در سن 25 سالگی در حالی که شش سال از قراردادش مانده تصور می کند که اکنون بهترین زمان برای خروج از رئال مادرید است.

این بازین توان بازی در همه پست های خط دفاعی را دارد. دل بوسکه حتی یک بار او را به تیم ملی دعوت کرد و حالا باشگاه های زیادی هستند که او را بخواهند.