مرجع خبری رئال مادرید : رویس زیر نظر رئال مادرید قرار دارد. بازیکن آلمانی قراردادش را با بورسیا تا سال 2019 تمدید کرد اما دورتموند در حال بازسازی خود است چرا که فصل بعد در لیگ قهرمانان بازی نمی کند و آنها مشکلی با فروش ستاره اصلی تیمشان با هدف درآمدزایی نخواهند داشت. رئال مادرید سعی می کند که رویس را راضی کند چرا که وکیل وی همان وکیل کروس است. به گفته دیلی میل ، رئال مادرید حاضر است که برای خرید وی 30 میلیون یورو هزینه کند.

ملی پوش آلمانی ستاره درخشان دورتموند است اما با رفتن کلوپ جایگاهش کاملا متزلزل شده و در تصمیمش مردد اس. در حال حاضر جدایی وی کاملا محتمل است. هوملس و گوندوغان نیز احتمالا از زردپوشان جدا می شوند.

رویس اخیرا قرارادش را با دورتموند تمدید کرده اما این به معنی جدا نشدنش نیست. در فوریه 2012 نیز گوتزه قراردادش را تا 2016 با دورتموند تمدید کرد اما یک سال بعد او به بایرن ملحق شد. در مورد ررویس نیز این ماجرا رخ خواهد داد.

در آن زمان گوتزه گفته بود که خود را یک دورتموندی می داند و از این تیم جدا نمی شود اما رویس چنین ریسکی نکرد و حرفهای پوچ به زبان نیاورد. او به خوبی می داند که غیبت دورتموند در چمپیونزلیگ این تیم را از نگاه ها دور می کند و این اتفاق خوبی برای رویس نیست.