مرجع خبری رئال مادرید : رونالدوی برزیلی و زیدان بانیان برگزاری بازی مبارزه با فقر بودند. این بازی دیشب در سن اتین برگزار شد.

رونالدو پیش از بازی اظهار داشت :” تلاش می کنیم تا مردم جهان را از مشکلات موجود برای مردم کم بضاعت آگاه کنیم. دوازه سال است که این کار را انجام می دهیم. این بازی برای پول برگزار نمی شود بلکه مهم است که اهمیت چنین مراسم هایی به مردم دنیا نشان داده شود.”

زیدان هم در مورد کارش در کاستیا صحبت کرد:” اولین سال کاری من به عنوان مربی خوب بود. این تجربه ایست که باید آن را حس کرد و این نکته مثبتی است. به نظر خودم اولین فصلم مثبت بوده است. اولین و اصلی ترین هدفم این بود که کاستیا بتواند به دسته دو صعود کند. از روند کاری تیمم خوشحال هستم. از بازیکنانم رضایت دارم. هنوز چهار بازی باقی مانده و هر اتفاقی امکان پذیر است. این بازیکنان لیاقت جنگ برای صعود را دارند.”

وی در ادامه بیان کرد :” به دنبال تجربه اندوزی بودم. می خواستم که مربی شوم و این مسئولیت پذیرفتم. در پایان فصل می توان بررسی دقیقی انجام داد. حالا وقت بررسی نیست. باید برای صعود بجنگیم”

زیدان در مورد دربی چهارشنبه میان رئال و اتلتیکو در لیگ قهرمانان صحبت کرد و گفت :” هر کسی بازی کند ، رئال مادرید صاحب تیمی است که توان غلبه بر اتلتیکو را دارد. از این بابت هیچ تردیدی ندارم. طبیعتا در این بازی حضور نخواهم داشت (می خندد) اما نسبت به کیفیت بازیکنان رئال مادرید تردیدی ندارم. آنها می توانند در نیمه نهایی بازی کنند. به اتلتیکو احترام می گذارم اما فکر نمی کنم که غایبان رئال تاثیری در این بازی بگذارند. بازی مشکلی خواهد بود اما به تیم باور دارم.”

رونالدو هم در مورد این بازی صحبت کرد :” آنچلوتی مشکلات زیادی خواهد داشت. کارلو نیاز به کشف راهکار مناسب دارد. مسلما او تیمی را به ترکیب می فرستد که بتواند با اتلتیکو بجنگد.”

زیدان در مورد بازی بارسا و پی اس جی هم صحبت کرد :” در فوتبال هیچ چیز غیرممکن نیست. پی اس جی کار مشکلی دارد. کمتر تیمی می تواند در نیوکمپ سه گل بزند اما پی اس جی توان این کار را دارد. در پاریس به نظر می رسید که کار صعود بارسا مشخص شده اما هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. مسی بازیکن بی نظیر و متفاوتی است اما در نیوکمپ او تنها بازیکن بزرگی نیست که به میدان می رود. هر دو تیم بازیکنانی دارند که می توانند نتیجه را به نفع تیمشان تغییر بدهند.”