مرجع خبری رئال مادرید : دو راه برای مقابله با بحران وجود دارد :یا سرت رو بگیری و غمباد بزنی یا به جلو نگاه کنی. آنچلوتی گزینه دوم را برگزیده است. کارلتو به خوبی می داند که حضور در رئال چه مفهومی دارد و این بار می خواهد که توانمندی هایش را بیش از هر زمان دیگری نشان بدهد.

مربی ایتالیایی از مصدومیت های مودریچ ، بیل و بنزما ناراضی نیست. او به جلو حرکت می کند و می خواهد که از بهترین نفراتش استفاده کند تا بالاخره طلسمش در دربی را بشکند.

کارلتو دیروز پیش از تمرین با خوشبینی با بازیکنانش صحبت کرد و گفت که نبود سه بازیکن هر چند که مهم است اما بازیکنان را نباید نا امید کند. او خطاب به بازیکنانش گفته است :” در رئال مادرید مشکل وجود ندارد ، فقط راهکار وجود دارد و همه گزینه ها در این جا عالی هستند.”

آنچلوتی نمی خواهد که تیم روحیه خود را از دست بدهد. برای او خیلی مهم است که بازیکنان نا امید نشوند. به طور مثال او از هفته پیش که مشخص شده کوئنت رائو باید چهارشنبه بازی کند به او روحیه داده است.

برای کارلتو مسائل روحی خیلی مهم است و به همین خاطر خطاب به بازیکنانش تاکید کرده است :” بهترین رختکن دنیا را داریم و هر روز باید با تمام قوا برای این پیراهن تلاش کنیم.”

کارلتو فعلا همه چیز را با آرامش تحت کنترل دارد و برایش نا امید شدن مفهومی ندارد.