مرجع خبری رئال مادرید : کارلو آنچلوتی ، مربی ایتالیایی رئال مادرید پیش از بازی برگشت مقابل اتلتیکو در مورد چهار غایب بازی فردا یعنی مودریچ ، مارسلو ، بیل و بنزما صحبت کرد.

ترکیب :” راهکار را بازیکنانی تشکیل می دهند که با انگیزه و سرحال باشند و بخواهند که به تیم کمک کنند تا مثل بازی رفت باشیم.”

مصدومیت بنزما :” هیچ اشتباهی وجود نداشته است. سه شنبه مصدوم شد. به نظر می رسد که جمعه سرحال می شود اما شنبه و یکشنبه هم گذشت و بهتر نشد. هیچ سوء تفاهمی وجود نداشته است. این بازیکن در دور رفت مصدوم شد و تا دور رفت برنگشت.”

شرایط مشابه ؟ ” باید به مصدومیت ها عادت کنیم. در گذشته و در نیمه نهایی سال گذشته نیز مصدومانی داشتیم و بدون بیل ، رونالدو یا ژابی آلونسو بازی کردیم اما این اعتماد به نفسمان را کم نکرد. تیم سرحال است.”

پنالتی ها:” کشیده شدن کار به ضربات پنالتی مشکل است اما آماده خواهیم بود. برای گلزنی عجله ای نخواهیم داشت و مثل بازی رفت خواهیم بود. نه ما و نه اتلتیکو عجله ای برای گلزنی نخواهیم داشت.”

نقشه :” نداشتن بازیکنان مهم چیزی را برای ما عوض نمی کند. تیم انگیزه خیلی زیادی دارد. باید از این فرصت لذت ببریم.”

نگرانی:” از ترکیبی استفاده می کنیم که مثل دور رفت باشد. در دور رفت نیمه اول عالی بود و باید همان عملکرد را تکرار کنیم.”

خط دفاع سه نفره :” نقشه ما عوض نمی شود. از بهترین ترکیب ممکن استفاده می کنم.”

چیچاریتو :” در بازیهایی که حضور داشت عالی بازی کرد.”

مودریچ:” در تیم ملی کرواسی دچار مصدومیتی شدید شد و در غیابش ایسکو به خوبی جایش را پر کرد. پزشک کرواسی انگار آدم قضایی است و در دنیایی دیگر بازی می کند. اگر قرار بود که من به او استراحت بدهم باید بگویم که او می توانست مقابل نروژ به مودریچ استراحت بدهد. برخی مصدومیت ها به خاطر مشکل آماده سازی ایجادمی شوند و برخی دیگر به خاطر برخوردهای شدید.”

گریزمن:” فصلی عالی داشته است. بازیکن بسیار خطرناکی است. باید به خوبی کنترلش کنیم.”