مرجع خبری رئال مادرید : تونی کروس ، هافبک آلمانی رئال در مورد دربی چهارشنبه صحبت کرد.

چطور آماده این بازی می شوید ؟ ” خیلی با انگیزه هستیم. حسی که داریم کاملا عادی است. نتیجه خیلی خوبی در دور رفت گرفتیم و حالا به دنبال صعود هستیم. خوب نیست که این همه غایب داشته باشیم اما تاسف خوردن فایده ای ندارد. بهترین عملکردمان را خواهیم داشت و امیدوارم که بتوانیم صعود کنیم.”

اتلتیکو مشکل ترین حریف دوران فوتبال بوده است ؟ ” اگر به نتایج نگاه کنیم حقیقتا برای ما حریف مشکلی بوده اند اما حقیقت این است که این فرصتی است تا پس از مدتها شکستشان بدهیم. غلبه بر آنها خوب است.

نقشه :” ما بازی خودمان را خواهیم داشت و سعی می کنیم که بهترین عملکرد را در 90 دقیقه داشته باشیم تا به نیمه نهایی برسیم. در دور رفت نیمه دوم زیاد خوب نبود.”

مودریچ :” وقتی لوکا سرحال باشد نقش خیلی مهمی برای ما خواهد داشت اما در این باره صخبت های زیادی انجام شده و فردا او حضور ندارد. سعی می کنیم که از فرصت هایمان استفاده کنیم. تاسف خوردن دردی را درمان نمی کند.”

فشار اتلتیکو و داوران :” می دانیم که اتلتیکو روی داور فشار می آورد اما ما کار خودمان را می کنیم. بریش داور خیلی خوبی است. به او می گویم که مراقب باشد و به من کارت ندهد چرا که در خطر محرومیت هستم (می خدد).”

کلید :” مهم این است که در میانه زمین صاحب توپ و میدان باشیم. هدفمان همین است. انگیزه بالایی داریم .”