مرجع خبری رئال مادرید : مصدومیت بنزما باعث شده که چیچاریتو صاحب بزرگترین فرصتش در رئال شود. مهاجم مکزیکی مقابل ا تلتیکو در بازی برگشت مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ د ر ترکیب قرار می گیرد.

چیچاریتو امسال در 436 دقیقه در 24 بازی حضور داشته که در این مدت پنج گل زده است : چهار تا در لالیگا و یکی در کوپا دل ری. او سه پاس گل در لالیگا و دو تا در کوپا هم داده است. بازیکن مکزیکی به طور متوسط در رئال هر 159 دقیقه یک گل زده که آمار بنزما هر 160 دقیقه یک گل است.

اولین بازی چیچاریتو در رئال هم مقابل اتلتیکو بود که با شکست 1-2 همراه شد. اولین گلش برای رئال را یک هفته بعد در ریازور زد. او در سیزده دقیقه دو گل زد. گل بعدیش در پیروزی 5-0 مقابل لوانته بود.

چیچاریتو در 216 دقیقه آغازین خود برای رئال سه گل زد اما به مرور نقش کمرنگ تری پیدا کرد و به همین علت افت کرد. او در دو بازی کوپا مقابل کورنیا فیکس بود که یک گل زد و دو پاس گل داد.

این بازیکن در دو بازی اخیر لالیگا مقابل ایبار و مالاگا دوباره فرصت پیدا کرد که خوش درخشید. جالب ان که او در چهار بازی قبلی در لالیگا به اندازه کل 21 بازی قبلش بازی کرده است. او در دو بازی اخیرش یک گل زده و یک پاس گل داده است.