مرجع خبری رئال: امروز در کشور سوییس تیم های راه یافته به مرحله ی نیمه نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا در فصل 15-2014 رقبای خود را خواهند شناخت .

رئال مادرید ، یوونتوس ، بایرن مونیخ و بارسا چهار تیم راه یافته به این مرحله هستند .

این مراسم حدود ساعت 14:30 به وقت ایران شروع میشود و پیش از قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا ، قرعه کشی لیگ اروپا انجام می شود.

* مراسم از دقایقی پیش در مقر یوفا در نیون آغاز شده است. بخش اول مراسم مربوط به قرعه کشی لیگ اروپا با حضور ناپولی ، فیورنتینا ، دنیپرو و سویاست.

* قرعه لیگ اروپا بدین شرح است : ناپولی در مقابل دنیپرو و سویا در مقابل فیورنتینا

* جیانی اینفانیتو ، دبیر کل یوفا :” چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی چمپیونزلیگ تاریخچه بی نظیری در این مسابقات دارند. چهار تیم حاضر روی هم 21 بار قهرمان اروپا شده اند. با چنین ترکیب تاریخی هیجان انگیزی ، خوش شانس هستیم که قرعه کشی را برای چهار تیمی انجام بدهیم که شش هفته دیگر در برلین شانس قهرمانی دارند. بی تردید هر کدام از چهار تیم به خوبی می دانند که چه چالش بزرگی پیش رویشان است. هر کدام از این تیمها آماده نبردی مشکل ، گلهایی بی نظیر ، نمایش های فردی فوق العاده و … هستند تا نشان بدهند که فوتبال اروپا بهترین است.”

* رئال مادرید رو در روی یوونتوس قرار گرفت و بازی برگشت در برنابئو برگزار می شود. بازی برگشت بایرن وبارسا هم در استادیوم آلیانس خواهد بود.